නොමිලේ_ජංගම_දුරකතනයට_නිව්ස්_ඇලර්ට්

mjayanatha

Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    avatar313349_20.gif
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    machan mama mokak hari waradak kalda danna machan. habai mata sms awe nam na..mama umbata mage accout details awanam poddak balala denawada..

    1. මචන් ෆෝන් නම්බර් එක දැම්මම උබට ට්විටර් එකෙන් එන msg එක ආවද? එකේ GO කියල ගහන්න ඕනි .. ඊට පස්සේ එන්නේ :yes:
     

    *danushka*

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    13,922
    1,099
    113
    Hali-ela
    1. මචන් ෆෝන් නම්බර් එක දැම්මම උබට ට්විටර් එකෙන් එන msg එක ආවද? එකේ GO කියල ගහන්න ඕනි .. ඊට පස්සේ එන්නේ :yes:

    machan message eka awa pin number ekakuth ekka. passe mama a pin number eka twitter eke gahuwama phone number eka register una..awa. mama hithana vidiyata a wade nam hari.:confused:
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    machan message eka awa pin number ekakuth ekka. passe mama a pin number eka twitter eke gahuwama phone number eka register una..awa. mama hithana vidiyata a wade nam hari.:confused:

    1. උබට අවුලක් තියෙනවනම් ටීම්විවර් පී.එම කරහන්.. මම බලන්නම්... උබ ඕමාන් කොහෙද .. මම සලාලාහ් වල දවස් 3ක් විතර ඉඳල තියෙනවා.. ඔෆිස් වැඩකට ඇවිත්.. සලාලාහ් කැරිෆෝර් එකේ ඔපෙනින් එකට.. :dull: සිස්ටම් වගයක් අපේ තිබ්බ
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Ela ela Bro Niyamaiiii Jaya wewa ...


    You must spread some Reputation around before giving it to mjayanatha again.
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඕවා එන්න ගත්තාමත් මල කරදරේ බන් රෙද්ද පඩයක් ගියත් එන්ව එකෙන් තියන බැටරි කට්ටත් බහිනවා :angry::angry:

    කොහම උනත් ඉබ්බා මමාගෙ තවත් එළ වැඩක් :yes:

    රෙප් +
     
    Last edited: