පංතියේ ඉන්නේ නිග්ර්ර්ර

Honey Bunch

Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    wow maths karana malliyek

    ඇයි ඔටු ජංගි කියලා නම දාගෙන ඉන්නේ
    එල ජංගි කියලත් ඉන්නවා කිරියේ කෙනෙක්
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    මං 4 වෙනි පේලියේ බං.
    ඔන්න මම අත උස්සනවා උඹට හොයාගන්න පුළුවන්ද බලපං.
    රතුපාට ටී ශර්ට් එකක් ඇදල ඉන්නේ.
    adooo mama meka dkke na kiyhnko, jhnwri mase set wemu dn bn 4n eka on kre

    Term test da
    panthye paperyk bosa
    ------ Post added on Dec 22, 2022 at 5:31 PM
     

    thanujaka

    Well-known member
  • adooo mama meka dkke na kiyhnko, jhnwri mase set wemu dn bn 4n eka on kre


    panthye paperyk bosa
    ------ Post added on Dec 22, 2022 at 5:31 PM
    ඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.
    එල ජනවාරි මාසෙවත් මග අරින්නේ නැතුව කතා කරපං හරිද?
    පේපර් එක උඹට ලේසිද බං?
    මට නං ටයිමින් තමා බං අවුල් ගියේ වෙලාව මදි උනා.
     

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    ඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.
    එල ජනවාරි මාසෙවත් මග අරින්නේ නැතුව කතා කරපං හරිද?
    පේපර් එක උඹට ලේසිද බං?
    මට නං ටයිමින් තමා බං අවුල් ගියේ වෙලාව මදි උනා.
    man kunya gane hira wela hitiya bng :(, oya wage mokkhri wesawadak mata wenomai
     

    SupiriKollek

    Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    ඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.
    එල ජනවාරි මාසෙවත් මග අරින්නේ නැතුව කතා කරපං හරිද?
    පේපර් එක උඹට ලේසිද බං?
    මට නං ටයිමින් තමා බං අවුල් ගියේ වෙලාව මදි උනා.
    පොඩි උන්ව මඩවන්නේ නැතුව හිටපන් බන් මූ මේක ෆුල් සීරියස් අරන් ඉන්නේ
     

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    මට එක ගානක් හදන්න සෑහෙන්න වෙලා යනවා බං.
    මෙහෙම ගියොත් නං එක්සෑම් කෙලවෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ.:(
    ubge tattge account ekend inne?
     
    • Haha
    Reactions: kevin_levin

    thanujaka

    Well-known member
  • me 2008 naki ekka ba bng🖕🖕🖕


    ooooo
    ------ Post added on Dec 22, 2022 at 5:40 PM
    මේ අකවුන්ට් එක අයියයි මමයි දෙන්නම යූස් කරනවා මචං.
    අයියා ඔෆිස් යන වෙලාවට මම පොඩ්ඩක් යූස් කරනවා.
    ඒකයි මුන් පටලවන් ඉන්නේ.
     
    • Haha
    Reactions: residue

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    මේ අකවුන්ට් එක අයියයි මමයි දෙන්නම යූස් කරනවා මචං.
    අයියා ඔෆිස් යන වෙලාවට මම පොඩ්ඩක් යූස් කරනවා.
    ඒකයි මුන් පටලවන් ඉන්නේ.
    aaaaaaaugh haa jnwri set wemu:growl::growl:
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,587
    100,797
    113
    aaaaaaaugh haa jnwri set wemu:growl::growl:
    :( :(

    අනිවා සෙට් වෙමු මචං.
    oh god omg GIF by COIN

    ------ Post added on Dec 22, 2022 at 6:00 PM
     
    • Haha
    Reactions: thanujaka

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    me 2008 naki ekka ba bng🖕🖕🖕
    ඇත්ත නිග්ගා මේ 2010 ආපු @2osama කියල අන්කල් කෙනෙක් ඇවිත් ගූ නානව..@nicjosh83 කියල සියුමැලි ඇන්ටි කෙනෙක් පොඥඥයා ගගා පිස්සුවෙන් මතුරනවා.. මළ විකාරයක් වෙලා තියෙන්නෙ දැන් මේක බන්..
     
    • Sad
    Reactions: olutanji

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    ඇත්ත නිග්ගා මේ 2010 ආපු @2osama කියල අන්කල් කෙනෙක් ඇවිත් ගූ නානව..@nicjosh83 කියල සියුමැලි ඇන්ටි කෙනෙක් පොඥඥයා ගගා පිස්සුවෙන් මතුරනවා.. මළ විකාරයක් වෙලා තියෙන්නෙ දැන් මේක බන්..
    ducaa
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මට එක ගානක් හදන්න සෑහෙන්න වෙලා යනවා බං.
    මෙහෙම ගියොත් නං එක්සෑම් කෙලවෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ.:(
    ඒ නිහතමානීකම මරු 🤩 respect.
     
    • Like
    Reactions: thanujaka