ඌ තාම උඹව හොයනවා ඇතිඉන්න පේලිය කියලත් මූ නිකමටවත් ඇවිල්ලා කතා කරේ නෑ.
චාටර් ඩයල් එකක් මහ.
adooo mama meka dkke na kiyhnko, jhnwri mase set wemu dn bn 4n eka on kreමං 4 වෙනි පේලියේ බං.
ඔන්න මම අත උස්සනවා උඹට හොයාගන්න පුළුවන්ද බලපං.
රතුපාට ටී ශර්ට් එකක් ඇදල ඉන්නේ.
panthye paperyk bosaTerm test da
ඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.adooo mama meka dkke na kiyhnko, jhnwri mase set wemu dn bn 4n eka on kre
panthye paperyk bosa
------ Post added on Dec 22, 2022 at 5:31 PM
man kunya gane hira wela hitiya bngඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.
එල ජනවාරි මාසෙවත් මග අරින්නේ නැතුව කතා කරපං හරිද?
පේපර් එක උඹට ලේසිද බං?
මට නං ටයිමින් තමා බං අවුල් ගියේ වෙලාව මදි උනා.
, oya wage mokkhri wesawadak mata wenomaiපොඩි උන්ව මඩවන්නේ නැතුව හිටපන් බන් මූ මේක ෆුල් සීරියස් අරන් ඉන්නේඒකනේ මම හරියටම උඹ ඉන්නෙ කොතනද ඇහුවේ.
එල ජනවාරි මාසෙවත් මග අරින්නේ නැතුව කතා කරපං හරිද?
පේපර් එක උඹට ලේසිද බං?
මට නං ටයිමින් තමා බං අවුල් ගියේ වෙලාව මදි උනා.
ooooogalle thigma eke ne
මට එක ගානක් හදන්න සෑහෙන්න වෙලා යනවා බං.man kunya gane hira wela hitiya bng, oya wage mokkhri wesawadak mata wenomai

ubge tattge account ekend inne?මට එක ගානක් හදන්න සෑහෙන්න වෙලා යනවා බං.
මෙහෙම ගියොත් නං එක්සෑම් කෙලවෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ.![]()
මේ අකවුන්ට් එක අයියයි මමයි දෙන්නම යූස් කරනවා මචං.me 2008 naki ekka ba bng
ooooo
------ Post added on Dec 22, 2022 at 5:40 PM
aaaaaaaugh haa jnwri set wemuමේ අකවුන්ට් එක අයියයි මමයි දෙන්නම යූස් කරනවා මචං.
අයියා ඔෆිස් යන වෙලාවට මම පොඩ්ඩක් යූස් කරනවා.
ඒකයි මුන් පටලවන් ඉන්නේ.


aaaaaaaugh haa jnwri set wemu![]()

අනිවා සෙට් වෙමු මචං.
ඇත්ත නිග්ගා මේ 2010 ආපු @2osama කියල අන්කල් කෙනෙක් ඇවිත් ගූ නානව..@nicjosh83 කියල සියුමැලි ඇන්ටි කෙනෙක් පොඥඥයා ගගා පිස්සුවෙන් මතුරනවා.. මළ විකාරයක් වෙලා තියෙන්නෙ දැන් මේක බන්..me 2008 naki ekka ba bng![]()
ducaaඇත්ත නිග්ගා මේ 2010 ආපු @2osama කියල අන්කල් කෙනෙක් ඇවිත් ගූ නානව..@nicjosh83 කියල සියුමැලි ඇන්ටි කෙනෙක් පොඥඥයා ගගා පිස්සුවෙන් මතුරනවා.. මළ විකාරයක් වෙලා තියෙන්නෙ දැන් මේක බන්..
ඒ නිහතමානීකම මරුමට එක ගානක් හදන්න සෑහෙන්න වෙලා යනවා බං.
මෙහෙම ගියොත් නං එක්සෑම් කෙලවෙන සීන් එකක් තියෙන්නේ.![]()