පට්ට පදිරි සුපිරි ටෝක්ස් ටිකක්...

Ereshaz77

Member
Apr 3, 2010
54,589
3,750
0
Sri Lanka
ගොඩක් කෙල්ලෝ හිතන් ඉන්නේ හෙන posh කියලා
ඒත් wash room කියලා යන්නේ වත්ත පහල ඇළට..:lol:
20+
 

LC1989

Well-known member
  • Sep 18, 2011
    2,095
    682
    113
    අපේ රටේ කෙල්ලොත් පාන් වගේ,
    මෙලෝ රහකුත් නෑ , ඇති ගුණයකුත් නෑ , හැබැයි පට්ට ගණන්!!

    :lol::lol::lol::lol::lol:
    rep+++
     

    radiax

    Well-known member
  • Dec 9, 2007
    8,679
    985
    113
    සුන්දර හදවතක..-NRJ-
    repost kiyanne ban me tika mu amu amuwema ussala thiyenne meken ne ban..

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=16297930#post16297930
    :angry::angry::angry:

    අයියෝ බන් උබත් පොඩි එකෙක් වගේනේ.මට මේල් එකකින් ආවා හොදයි කියල හිතුන නිසා දැම්මා.:) උබට මල පැනලා තියෙන්නේ හරියට උබ ලිව්වා වගේනේ.:P අනික උබ වගේ අන්තිමට සලකපන්කෝ කියල රෙප් හිගා කාලත් නෑ.:rofl: බලපන්, ෆන් එකක් ගනින්, හිනා වෙයන්, දවස සතුටින් ගත කරපන්. මොනාද මේ විකාර? :lol:උබට පේනවා ඇතිනේ ගොඩක් අය ඉන්නවා තාම මේක දැකල නැති. ඉතින් ඒ අයට වෙනුවෙන් තමා මේ නූල. ;)
     
    Last edited:

    Mr. Shan

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    අයියෝ බන් උබත් පොඩි එකෙක් වගේනේ.මට මේල් එකකින් ආවා හොදයි කියල හිතුන නිසා දැම්මා.:) උබට මල පැනලා තියෙන්නේ හරියට උබ ලිව්වා වගේනේ.:P අනික උබ වගේ අන්තිමට සලකපන්කෝ කියල රෙප් හිගා කාලත් නෑ.:rofl: බලපන්, ෆන් එකක් ගනින්, හිනා වෙයන්, දවස සතුටින් ගත කරපන්. මොනාද මේ විකාර? :lol:උබට පේනවා ඇතිනේ ගොඩක් අය ඉන්නවා තාම මේක දැකල නැති. ඉතින් ඒ අයට වෙනුවෙන් තමා මේ නූල. ;)
    ade machoo...man :angry: meka dammata uba ekka tharahin nemei ban comment eka damme..:) ubata ehema hithuna nam samaweyan..

    matath oka mail ekakin awe..:) ubath damma kiyala mage kisi tharahak na saho..
    hoda nam salakanda kiyala witharaine man mage thread eken kiwe..:( ithin ai ban mata baninne..:(