ගොඩක් කෙල්ලෝ හිතන් ඉන්නේ හෙන posh කියලා
ඒත් wash room කියලා යන්නේ වත්ත පහල ඇළට





repost wage macho
btw TFS![]()



repost kiyanne ban me tika mu amu amuwema ussala thiyenne meken ne ban..
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=16297930#post16297930
![]()
උබට මල පැනලා තියෙන්නේ හරියට උබ ලිව්වා වගේනේ.
අනික උබ වගේ අන්තිමට සලකපන්කෝ කියල රෙප් හිගා කාලත් නෑ.
බලපන්, ෆන් එකක් ගනින්, හිනා වෙයන්, දවස සතුටින් ගත කරපන්. මොනාද මේ විකාර?
උබට පේනවා ඇතිනේ ගොඩක් අය ඉන්නවා තාම මේක දැකල නැති. ඉතින් ඒ අයට වෙනුවෙන් තමා මේ නූල. 
ade machoo...manඅයියෝ බන් උබත් පොඩි එකෙක් වගේනේ.මට මේල් එකකින් ආවා හොදයි කියල හිතුන නිසා දැම්මා.උබට මල පැනලා තියෙන්නේ හරියට උබ ලිව්වා වගේනේ.
අනික උබ වගේ අන්තිමට සලකපන්කෝ කියල රෙප් හිගා කාලත් නෑ.
බලපන්, ෆන් එකක් ගනින්, හිනා වෙයන්, දවස සතුටින් ගත කරපන්. මොනාද මේ විකාර?
උබට පේනවා ඇතිනේ ගොඩක් අය ඉන්නවා තාම මේක දැකල නැති. ඉතින් ඒ අයට වෙනුවෙන් තමා මේ නූල.
![]()
meka dammata uba ekka tharahin nemei ban comment eka damme..
ubata ehema hithuna nam samaweyan..
ubath damma kiyala mage kisi tharahak na saho..
ithin ai ban mata baninne..