ඔයිට වඩා ප්රසිද්ධ මාධ්යවල වෙන්නේ ඔයිට වඩා වැඩ..මුලින්ම ස්තුතියි වෙනවා, මේ ත්රේඩ් එක ගෑන වචනයකින් හරි දායක වුන එක ගෑන, යහලුවාගේ කතාවෙත් ඈත්තක් තියෙනව.. මේ ලිපිය, මුලුමනින්ම යම් කෙනෙක් කියෙව්වේ නෑත්නම් ඒ පුද්ගලයා,නොමග යන්නත් ඉඩ තියෙනවා...
මේ වගේ වාර්තාකරුවන් අපේ සමාජයේ නෑතුවාමත් නෙවෙයි. එහෙත්, ප්රසිද්ධ පුවත් පතක මෙවෑනි කරුණු ඉවක් බවක් නෑතිව මොනම හෙතුවකින් වුවත් වාර්ථා කරන්න, ඉඩ තිබෙන බව නම් මට පිලිගන්න බෑ යහලුවා..
දන්නේ නැතෙයි.. අයිටීන් නිව්ස් සිරස නිව්ස් එහෙම බලනවා ඇතිනෙඔයිට වඩා ප්රසිද්ධ මාධ්යවල වෙන්නේ ඔයිට වඩා වැඩ..![]()
දන්නේ නැතෙයි.. අයිටීන් නිව්ස් සිරස නිව්ස් එහෙම බලනවා ඇතිනෙ


great thread..bt wathuranam bona eka hondai..nathnam kidney welila marei..



වතුර බීවා කියලා මැරෙන්නෑ..බය නැතුව හිටහංado mage water bottle eka koi weleth athe neeka nathuwa den be ban maara seen eak
![]()


ela machan nice thread
font colour eka danakota tikak kiyawanda lesi wena colour damma nan ahata hodai machan![]()
ado mage water bottle eka koi weleth athe neeka nathuwa den be ban maara seen eak
![]()


ela thanks 4 da info bro
keep up ur gud work
source eka podiyata daanna thn source eka mention kale nee kiyala awulak wetenne ne![]()

api litre 3ta wada bonawa neh![]()