5000ක් ඉල්ලල කියන සීන් එක මොකක්ද බන් සෙට් වෙන්න ඕනනම්??බොරුවක්ද මන්දා? මන් වීඩියෝ එක
දැක්කා ඒක
ශෙයා කරන්න බෑ.
දැක්කා ඒක
ශෙයා කරන්න බෑ.
Last edited:
na ban video ekak tibba wena ekek set wenna awilla uuta baninawa 5000kOkun supiri party danawa once a week, ambanaka foreign liquor with supiri bite,
mama hithanne Italy inna set ekak unge relations,
pitin set wenna be mama hithanne, family eke set ekak karanne
Aa un set wenne family eka witharai pitin bonna awilla uwa elawanna dana try ekak ekana ban video ekak tibba wena ekek set wenna awilla uuta baninawa 5000k
Aran ennakiyala.
e unaata bn ehema kiyana eka chater neAa un set wenne family eka witharai pitin bonna awilla uwa elawanna dana try ekak eka
Family blood only
who da f is this guy and why worried about some random shit ?