bump
cheyrav Well-known member Dec 10, 2022 1,161 1,311 113 ගම්පහ Apr 19, 2024 #21 bump Reactions: lkkolla
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,983 10,262 113 Apr 19, 2024 #22 MOZ said: it's mahaaashhh Click to expand... පොරගෙ ඇක්සන්ට් එක මරු ඒ උනාට. වයසක සුද්දෙක්ගෙ වගේ. පොරගේ වීඩියෝ එකක් ඉස්සෙල්ලම බලපු දවසෙ පොරගේ English ඇහුන ගමන් මට හිතුනෙ මුන් බැන්නට මූ සුපිරිනෙ කියල.
MOZ said: it's mahaaashhh Click to expand... පොරගෙ ඇක්සන්ට් එක මරු ඒ උනාට. වයසක සුද්දෙක්ගෙ වගේ. පොරගේ වීඩියෝ එකක් ඉස්සෙල්ලම බලපු දවසෙ පොරගේ English ඇහුන ගමන් මට හිතුනෙ මුන් බැන්නට මූ සුපිරිනෙ කියල.
MOZ Well-known member Apr 26, 2013 1,238 780 113 Apr 19, 2024 #24 KSPathirana said: පොරගෙ ඇක්සන්ට් එක මරු ඒ උනාට. වයසක සුද්දෙක්ගෙ වගේ. පොරගේ වීඩියෝ එකක් ඉස්සෙල්ලම බලපු දවසෙ පොරගේ English ඇහුන ගමන් මට හිතුනෙ මුන් බැන්නට මූ සුපිරිනෙ කියල. Click to expand... Lost potential ban. අපි දන්නේ නෑ නේ ඇත්තටම මොකක්ද කේස් එක කියල.
KSPathirana said: පොරගෙ ඇක්සන්ට් එක මරු ඒ උනාට. වයසක සුද්දෙක්ගෙ වගේ. පොරගේ වීඩියෝ එකක් ඉස්සෙල්ලම බලපු දවසෙ පොරගේ English ඇහුන ගමන් මට හිතුනෙ මුන් බැන්නට මූ සුපිරිනෙ කියල. Click to expand... Lost potential ban. අපි දන්නේ නෑ නේ ඇත්තටම මොකක්ද කේස් එක කියල.
kites Well-known member Feb 18, 2010 7,881 1,679 113 Apr 19, 2024 #25 meka try karapan https://demo.hume.ai/ Reactions: lkkolla
sandun2 Well-known member Jan 11, 2009 912 324 63 **SRI LANKA** Apr 20, 2024 #27 SDCR said: hey folks how u duuuin Click to expand... dis is Ma Assssssss!!!