එතකොට රාජිත කරන්නෙත් ඒ ටිකම නේද? පොන්සේකා කරන්න යන්නෙත් ඒ ටිකම නේද?
මෙත්ත පාල ගේ මල්ලි වා ටෙලිකොම් එකට දැම්මෙත් එකටම නේද?
පොඩියට ලියපං හොතම්බුවෝ
එතකොට රාජිත කරන්නෙත් ඒ ටිකම නේද? පොන්සේකා කරන්න යන්නෙත් ඒ ටිකම නේද?
මෙත්ත පාල ගේ මල්ලි වා ටෙලිකොම් එකට දැම්මෙත් එකටම නේද?
කිරියේ එහෙම වෙනවා කියල නං අහල නැහැ..
ටෝය්යෝ ටික නං දේශපාලුවන්ගේ පුක ලොවනවා කියල හංවඩු ගැහිලා ඉවරයි.
එක බලන බලන එකාට තේරෙනවා උන්ට වැරදි දකින්ඩ හැකියාවක් නැහැ ඔහේ කඩේ යනව
කියල
උබ වගේ ෆේක් ගොඩක් තමා බහින්නේ යහපාලනෙට කඩේ යන්ද පවිත්ර ඇන්ටි බිබී එස් ඉසුරු wdk වගේ පන නැති වැඩ.. ඕව ඉතින් කරන්නේ පඩියට කියල දන්නව. මාකටිං කැම්පේන් එක ඉවර උනහම ඔය අයිඩි ටික නිකන්ම ඩි ඇක්ටිව් වෙලා ආයේ චන්දයක් එන කාලෙක ආපහු පඩි ගෙවද්දී ඕව ටික ඔන්ලයින් එයිඑහෙම එන ෆේක් ටික කියනවා බ්ලැක්ලිස්ට් වෙලා කියල මේකේ එවුන්ව. හිනා යන්නේ පුකෙන් අපිට
උබලගේ පක්ෂේ ඉන්නෙත් උබල වගේම කොන්ද පන නැති ළමයි වත් හදාගන්න බැරි සමලිංගික එවුන් තමයි
එතකොට රාජිත කරන්නෙත් ඒ ටිකම නේද? පොන්සේකා කරන්න යන්නෙත් ඒ ටිකම නේද?
මෙත්ත පාල ගේ මල්ලි වා ටෙලිකොම් එකට දැම්මෙත් එකටම නේද?

2008 ඉඳන් මේකේ ඉන්න කිරියේ කට්ටියව පුද්ගලිකව ආශ්රය කරන මට 2014 එකවුන්ට් එකක් අටවගෙන මහින්ද පැරදුනාට පස්සේ active වෙච්ච උම්බ කියනවා ෆේක් ලු
පව් ඉතින් සැරටම රිදිලා![]()

මම කියන්නේ නැහැ උඹ ඔය උඩ දාපු ලිස්ට් එක වැරදියි කියලා. ඒවා ඇත්ත වෙන්න පුළුවන් ...
නමුත් තොපේ ඔය පොන්න ආණ්ඩුව ආවේ ඕවා උඹලට කියලා උඹලව ගොනාට ඇඳලා නේද?
දැන් මහින්ද කරපු වැරදි ම කරනවා නම් මොන හු* ට ද යහපාලනය ක් පත් කර ගත්තේ බන් ?
මහින්ඩ කරපුවම යහපාලනයේ ඉනුත් කරන්න ඕනෙද?
ගොබ්බ පොන්න හැත්ත.... ගොනාට අන්දලා





එතකොට රාජිත කරන්නෙත් ඒ ටිකම නේද? පොන්සේකා කරන්න යන්නෙත් ඒ ටිකම නේද?
මෙත්ත පාල ගේ මල්ලි වා ටෙලිකොම් එකට දැම්මෙත් එකටම නේද?
කොලිෆිකේෂන් තියන අය දැම්මට කිසිම අවුලක් නෑ බන් අර මහින්ද ගෑනිගේ සාමාන්ය පෙළවත් පාස් නැති අයියව ශ්රී ලංකන් එකේ සභාපති කරනවට වඩා. මහින්දට උනේ කිසිම සුදුසු කමක් නැති නෑයෝ සෙට් එකක් ලංකාවේ ලොකු ලොකු පෝස්ට් වලට දාපු එක. ඉතින් ආයේ අහන්න දෙයක්ද ප්රතිපලේ. මහින්දගේ නෑයෝ කීදෙනෙක් උඹට කියන්න පුලුවන්ද හොඳ කොලිෆයිඩ් උන්? හා කියමු බලන්ඩ.
සුදුසුකම් තියනව නම් කමක් නැහැ පවුල් වාදය? එකද කියන්නේ දැන් ? කන්න උනහම උඹත් ඕන පුකක් නේද. අනේ හුකේ ඕව කියන ගිහින් කොන්ඩේ බැඳපු චීනන්ට ...
මරා ගේ වැරදි කියනවා... අපි ඒවා ට උදාහරණ පෙන්නුවහම වටේ යනවා



Mara nimi oka GON MARA
මරා ගේ වැරදි කියනවා... අපි ඒවා ට උදාහරණ පෙන්නුවහම වටේ යනවා
දියවඩන නිලමේට අපහාස කරා (මෙය උතුම් දලදා මාලිගාව අවමානයට ලක් කිරීමකී), මහ බැංකුව කොල්ල කෑවා, ඒය රටට හැන්ගුවා, මාස 6ක් ඇතුලත කෝටි හැටදාහක් (Rs. 600,000,000,000/=) ණය ගත්තා, ශ්රී ලංකා ජාතික ගීය දෙකට බෙදුවා, ජාතික කොඩිය වෙනස් කිරීමට මුල පිරුවා, කොටි ඩයස්පෝරාව රටට සම්පතක් කර පාටි වලට එන්න කිව්වා, ඉන්දියාවෙන් ලංකාවට කලු කොටි 25ක් ඇතුලු උනා (මෙය ඉතාම අවාසනාවන්ත තත්වයක්), හමුදා කඳවුරු ඉවත් කලා, විග්නේශ්වරන් රටේ ඇමතිවරු ඉදිරියේ හමුදාවට අභූත චෝදනා කලා, නෙළුම් පොකුණින් කෝටි ගනන් වන්චා කරා (මෙහිදී ජපානය විසින් ශ්රී ලංකා ආන්ඩුවට නඩු දැම්මා), වේගයෙන් ගොඩනගමින් තිබූ ශ්රී ලංකා මාර්ග පද්ධතියේ ඉදිකිරීම් සහ මුලින්ම නවතා දැමුවා, ලස්සන කොලඹ අභාවයට යැව්වා, එහි පදික වෙලඳාමට යලිත් විවෘත කරා, රාජ්ය මාද්යය පමණක් නොව ස්වර්ණවාහිනී වගේ මාද්යය වලට ඍජුවම බලපෑම් කරමින් බන්දුල පද්මකුමාර වගේ මාද්යයවේදීන් පන්නා දැමුවා, රනිල් විසින් රට එක්සේසත් කල නායකයා වලලා දමන බව කිව්වා (මෙවන් ඍජු දේශපාලනික තර්ජනයක් අපි මින් පෙර කිසි දිනක දැක නැත)
මේ දුශ්ඨ, වෛරී, දුර්වල, මන්දගාමී, සුහුඹුල්, තුට්ටු දෙකේ පාලනය පන්නා දමා යලිත් මිහිඳු පාලනයක් ගෙන එමු.
Vote Now
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1687364
2008 ඉඳන් මේකේ ඉන්න කිරියේ කට්ටියව පුද්ගලිකව ආශ්රය කරන මට 2014 එකවුන්ට් එකක් අටවගෙන මහින්ද පැරදුනාට පස්සේ active වෙච්ච උම්බ කියනවා ෆේක් ලු
පව් ඉතින් සැරටම රිදිලා![]()

