ප්‍රධාන ජනාධිපති දූර අපේක්ෂකයන්ගේ මාසික ආදායම්.......

nalin0001

Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,265
    34,902
    113
    නෑමොලයා උසාවියේ නඩු කතා කරලද බං ඔච්චර හොයන්නේ?
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    නෑමොලයා උසාවියේ නඩු කතා කරලද බං ඔච්චර හොයන්නේ?
    Businesses
    Stock market eke key player kenek thama NR
    Thawa declare nokarapuwa kochchara athida

    Ai ara rohitha rajapaksha ta thiyenne sinharaja forest eka athule resort ekak ehema (hotel type)
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    Awurudu 35-40k parliament eke indala Ranil thama maseta ganne 180,000. Rajaye sewakayo gana harima dukai.

    President ta OT ehemath nane Shop & Office Act eken yana nisa. Paw ban

    Lankawa rata daala giya ekamai honda 🤣
     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,690
    15,038
    113
    Milagiriya
    Businesses
    Stock market eke key player kenek thama NR
    Thawa declare nokarapuwa kochchara athida

    Ai ara rohitha rajapaksha ta thiyenne sinharaja forest eka athule resort ekak ehema (hotel type)
    Namal's role in the stock market is not crucial, but he relies on Nimal Perera to conceal his dirty money through the market 🙄

    Chichi has confirmed that Chichi's Sinharaja Forest resort is legitimate, but he resold it to the Deputy Speaker of the Parliament of Sri Lanka due to protests that ruined it during Aragalaya time :yes:
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Namal's role in the stock market is not crucial, but he relies on Nimal Perera to conceal his dirty money through the market 🙄

    Chichi has confirmed that Chichi's Sinharaja Forest resort is legitimate, but he resold it to the Deputy Speaker of the Parliament of Sri Lanka due to protests that ruined it during Aragalaya time :yes:
    😮😮😮😮😮😮
    How that ajith rajapaksha had a huge capital of that kind to purchase it?

    Most or rajapakshas' investments are hidden🤷

    බලපං ඉතිං අච්චර සල්ලි හොයලා කන්නේ රොටි.

    ඇත්තට මාසෙට ඔච්චර ගානක් හොයලා මොකද කරන්නේ
    George steuart group eka අයිති nam hithagannko porage networth eka:yes:
    ------ Post added on Aug 23, 2024 at 12:10 PM

    Awurudu 35-40k parliament eke indala Ranil thama maseta ganne 180,000. Rajaye sewakayo gana harima dukai.

    President ta OT ehemath nane Shop & Office Act eken yana nisa. Paw ban

    Lankawa rata daala giya ekamai honda 🤣
    RW ta tyna assets ekka oka uge pocket money eka wage wath thiyan athi. Paramparagatha walawkarayone

    Anika okkoma free ne. Uta kochchara nikan hambenawada waraprasada widihata
    ------ Post added on Aug 23, 2024 at 12:12 PM

    නෑමොලයා උසාවියේ නඩු කතා කරලද බං ඔච්චර හොයන්නේ?
    Fraud money bn

    Sri Lankan Airlines eke catering ma karala kochchara hoyanna athi da
    ------ Post added on Aug 23, 2024 at 12:14 PM
     
    • Like
    Reactions: Challenger SRT8

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,401
    113
    Wijedasa nm hoyanawa aththe uge law firm eken wenna athi
    Uge putha thama pathale unge nadu walata katha karanne
    oka oya ganata wada hoyanawa ati ban. Politics kohoma unat u daksha lawyer kenek. 2018 wage nam visit ekakata 1lack wage gatta. e dawas wala EAP naduwata awet pora. eket usawi eddit 1.5lackda koheda eka dawasakata gatta.

    Putha nam APIIT eke law kare. U nam e kaale hondatama igenagattu ekek newei. Hebeyi Taattage reputation ekayi, connections nisayi uutat business wenawa eti. Lankawe law kiyanne nepotism saahenna tiyena tenak. Alut ekekta udata enna patta amarui exceptional ekek neweyi nam. Anit itin lokko wela inne taattage putaala.
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    oka oya ganata wada hoyanawa ati ban. Politics kohoma unat u daksha lawyer kenek. 2018 wage nam visit ekakata 1lack wage gatta. e dawas wala EAP naduwata awet pora. eket usawi eddit 1.5lackda koheda eka dawasakata gatta.

    Putha nam APIIT eke law kare. U nam e kaale hondatama igenagattu ekek newei. Hebeyi Taattage reputation ekayi, connections nisayi uutat business wenawa eti. Lankawe law kiyanne nepotism saahenna tiyena tenak. Alut ekekta udata enna patta amarui exceptional ekek neweyi nam. Anit itin lokko wela inne taattage putaala.
    Yes aniwa. Mama porata issara kamathi. Dan nm asa na bn. Porsge law profession eka aniwa honda athi

    E unata ara underworld unge nadu katha karana eka aul
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    View attachment 235343

    *මේ වේතනයක් ලෙස ලබන මුදල් ප්‍රමාණයන්. ස්ථීර නොවන වෙනත් මාසික ආදායම් මෙයට එකතුවිය හැකියි.
    මෙක දැක්කම දූප්පත් කොනාට මනාපය දෙන්න හිතෙනවා පව් නේද, රටටම තමයි වැඩ කරලා තියෙන්නෙ,
     
    • Haha
    Reactions: Susa911

    Similar threads