Businessesනෑමොලයා උසාවියේ නඩු කතා කරලද බං ඔච්චර හොයන්නේ?
anuraya mokadda ban karana ob eka....View attachment 235343
*මේ වේතනයක් ලෙස ලබන මුදල් ප්රමාණයන්. ස්ථීර නොවන වෙනත් මාසික ආදායම් මෙයට එකතුවිය හැකියි.
Pelawatte Cafe Noir eka puthage nedaWijedasa nm hoyanawa aththe uge law firm eken wenna athi
Uge putha thama pathale unge nadu walata katha karanne
Ada ahuwePelawatte Cafe Noir eka puthage neda
Namal's role in the stock market is not crucial, but he relies on Nimal Perera to conceal his dirty money through the marketBusinesses
Stock market eke key player kenek thama NR
Thawa declare nokarapuwa kochchara athida
Ai ara rohitha rajapaksha ta thiyenne sinharaja forest eka athule resort ekak ehema (hotel type)

Lankawe tuition gurala oita wada hoyenewaneබලපං ඉතිං අච්චර සල්ලි හොයලා කන්නේ රොටි.
ඇත්තට මාසෙට ඔච්චර ගානක් හොයලා මොකද කරන්නේ
Namal's role in the stock market is not crucial, but he relies on Nimal Perera to conceal his dirty money through the market
Chichi has confirmed that Chichi's Sinharaja Forest resort is legitimate, but he resold it to the Deputy Speaker of the Parliament of Sri Lanka due to protests that ruined it during Aragalaya time![]()
George steuart group eka අයිති nam hithagannko porage networth ekaබලපං ඉතිං අච්චර සල්ලි හොයලා කන්නේ රොටි.
ඇත්තට මාසෙට ඔච්චර ගානක් හොයලා මොකද කරන්නේ

RW ta tyna assets ekka oka uge pocket money eka wage wath thiyan athi. Paramparagatha walawkarayoneAwurudu 35-40k parliament eke indala Ranil thama maseta ganne 180,000. Rajaye sewakayo gana harima dukai.
President ta OT ehemath nane Shop & Office Act eken yana nisa. Paw ban
Lankawa rata daala giya ekamai honda![]()
Fraud money bnනෑමොලයා උසාවියේ නඩු කතා කරලද බං ඔච්චර හොයන්නේ?
oka oya ganata wada hoyanawa ati ban. Politics kohoma unat u daksha lawyer kenek. 2018 wage nam visit ekakata 1lack wage gatta. e dawas wala EAP naduwata awet pora. eket usawi eddit 1.5lackda koheda eka dawasakata gatta.Wijedasa nm hoyanawa aththe uge law firm eken wenna athi
Uge putha thama pathale unge nadu walata katha karanne
Yes aniwa. Mama porata issara kamathi. Dan nm asa na bn. Porsge law profession eka aniwa honda athioka oya ganata wada hoyanawa ati ban. Politics kohoma unat u daksha lawyer kenek. 2018 wage nam visit ekakata 1lack wage gatta. e dawas wala EAP naduwata awet pora. eket usawi eddit 1.5lackda koheda eka dawasakata gatta.
Putha nam APIIT eke law kare. U nam e kaale hondatama igenagattu ekek newei. Hebeyi Taattage reputation ekayi, connections nisayi uutat business wenawa eti. Lankawe law kiyanne nepotism saahenna tiyena tenak. Alut ekekta udata enna patta amarui exceptional ekek neweyi nam. Anit itin lokko wela inne taattage putaala.
මෙක දැක්කම දූප්පත් කොනාට මනාපය දෙන්න හිතෙනවා පව් නේද, රටටම තමයි වැඩ කරලා තියෙන්නෙ,View attachment 235343
*මේ වේතනයක් ලෙස ලබන මුදල් ප්රමාණයන්. ස්ථීර නොවන වෙනත් මාසික ආදායම් මෙයට එකතුවිය හැකියි.