Ehema wenawau kalin ahapu eka thama oluwe weda karala thiyenne. Gobbaya eka danneth ne. Weeraya wage kiyanawa.

please heshanAda udeth Mata ninden melody ekak awa e wunata Mata ninda loku nisa nidagaththa. Oya wage sahenna melodies miss wenna athi Mata![]()

මොක්කුද බං මුන්ගේ උත්තවල් රත්තරන් කියලද ලංකාවේ උන් හිතන් ඉන්නේ? කොතැන බැලුවොත් ඔය වේsa බඩු තුන ගැන news එකක්.
ඔව්. එහෙම වෙනවා තමයි. හැබැයි ඔහොම melody ඔළුවට එක එකේ හෙන කොස්සක් තියෙනවා කියලා කාලේකට කලින් ඉඳන් තේරුණා. සීන් එක තමයි කොහේ හරි ඇහුන සින්දුවක හරි music එකක හරි melody එක තමයි ඇත්තටම ගොඩක් වෙලාවට පොඩ්ඩක් එහෙට මෙහෙට වෙලා තමන්ගේ වගේ තේරෙන්නේ( නැත්තන් හැම වෙලේම වගේ). හැබැයි වැඩේ කියන්නේ source එක ලේසියකට මතක් වෙන්නේ නෑ. කලාතුරකින් ආයේ ඒ melody එක ඇහුණොත් මතක් වෙනවා මේකනේ මතක් වුනේ කියලා. ඔය සීන් එක Shakira, Ed Sheeran ට එහෙම වෙන්න ඇති කියලා මම මේකේ thread දැකපු වෙලාවට හිතිලා reply නොකර හිටියේ ඒ අයට music එහෙම ලේසියකට අමතක වෙන්න බෑ නේ හිතලා. හැබැයි ඉතින් ඉඩක් නැත්තේ නෑ. මම වගේ music ගැන මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නැති කෙනෙක්ට නම් ඉතින් ඕක ඕන තරම් වෙන්න පුළුවන්. දිනේෂ් නම් අමුවෙන්ම කෝපි කරලා වගේ අර නිධානේ කෑල්ලත් කියන හින්දා තමයි වැඩේ අහු වෙන්නේ.Ada udeth Mata ninden melody ekak awa e wunata Mata ninda loku nisa nidagaththa. Oya wage sahenna melodies miss wenna athi Mata![]()
වෙන්න පුලුවන් නෙගටිව් මාකටින් ලංකාවේ කප් ගහලා ඉන්නේඕක මු හිතලම කිව්වද දන්නෙත් නෑ දැන් උගේ සින්දුවටත් views එනවනේ
මුලින්ම මේක බලපන්.
ඊලගට මේක බලපන්.