ප්‍රොඩක්ට් මැනේජර් අක්කි ඩිනර් එකකට ඉන්වයිට් කරා

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    1704258866269.png


    QhHdk1K.png
     

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,391
    2,965
    113
    මාතර
    මොකද්ද බන් කරන්නේ. මං සිරාවට හිතුවේ ignore list එක clear වෙලාවත්ද කියල :lol:
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42

    ඌට වෙන්නෙ එහෙම දේවල්නෙ
    මමත් හිතුවෙ අරූ කියල

    @asanka+++ අඩෝ මම රැවටුනා

    මොකද්ද බන් කරන්නේ. මං සිරාවට හිතුවේ ignore list එක clear වෙලාවත්ද කියල :lol:
    අඩෝ මාත් සැරෙන් සැරේට රැවටෙනවා මේක අරූගෙ ත්රේඩ් එකක් කියලා 🫠
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    AmuPissek

    Well-known member
  • Aug 18, 2021
    389
    425
    63
    මුගෙ ත්‍රෙඩ් වලට රිප්ලයි කරන්නත් බයයි