මට උඹලගේ ප්රොෆෙශන් එක ගැන කොනක ඉඳල දැනගන්න ඕන.
1උඹ ප්රෝග්රැම කෙනෙක් වීමට පෙළඹුනේ කොහොමද?
Podi kale idala paththara kali, poth kiyanwa..ape gedara issara wijaya pariganaka magazine eka genawa..eka black and white gahana kale..like year 2000 i guess. Eken mama computers gana kiywanna aragena asawak awith thamai podi podi code kali gagaha run kare pc eke

awurudu 12,13 kale idan karanwa..
2 ප්රෝග්රුම කෙනෙක් වීමට පෙර උඹලට තිබුනු චින්තන හැකියාවන් මොනවගේද?
Ehema lokuwata na...but studies hodata puluwan...maths ehema theory allagathata passe lesiyen goda damma..podi hakiyawak thiyenna athi
3 ප්රෝග්රැම කෙනෙක් වෙන්න කොපමන ලැංවේජ්ස් ප්රමාණයක් දැනගත යුතුද?
Language 100k danahatthathwadak na bn...hariyata theory eka oluwata yanna one...logic ekai, problem ekak analyze karala ekata logical solution ekak hithannai puluwan wenna one...
Ita passe one language ekakin eka liyana eka maha gemak nemei...godak ayata amaru logic eka hithaganna eka...language eka kiyanne nikan syntax ekak witharai...
Habai language ekak master karama apita short and sweet more optimized code ekak liyanna puluwan..its a different story..
4 කොපමන කාලයක් ඉගෙනගතයුතුද?
Awuruddakuth athi..igena gena iwara karanna ba...patta lokui field eka..
5 ඉදිරියේ පවතින ඉල්ලුම කොහොමද?
Enna enna wadi wenawa...adu wenne na..competitive wenawa...godak aya enna balan innawa...but hoda un adui...demand eka balala ena un wadi nisa hariyata wadee karana ekekta lesiyen gemak gahanna puluwan thama..
6 උඹල ප්රෝග්රැම කෙනෙක් වීමේ තීරණය ගැන සතුටුද?
Ow...eken thamai me crisis ekak welath deyyane kiyala shape eke jeewath wenne..
8 මීට අමතර දැනගතයුතු විශේෂ කරුණු සඳහන් කරන්න?
Programmer kenek ma wenna one na..IT related jobs godak thiynawa .
QA, BA, PM oya wage ..
Anith eka lamayawa force karanna epa...but igena gena baluwata paduwak na..mokda mona job ekata giyath IT and coding puluwannam watinawa..mama danna accounts karana ekek innwa...uu excel wala macros, formulas ewa mewa uma hadagena mara wada karanne

minihta programming gana podi ammak thiynawa...but he became an acountant..