Gal kapanna nemei yako enna kiyanne.
Wal kapanna![]()
That's the spirit !හරි ඉතින් වල් කපලා ටයිම් තිබ්බොත් ගලුත් කපමු
වල් වලින් වටවුනු ගලුත් තියෙනවලු එතෑනGal kapanna nemei yako enna kiyanne.
Wal kapanna![]()

සුද්ද වෙලා වැටත් ගහලලු.@pathaleiretta හරිද සුද්ද කරගත්තද?![]()
Thanks Machan. uba witharay awashya de dunne. man call ekak gahala balannam.Palitha -0771145731
පානදුර ඉඩමක් තියෙනවා යාලුවෙක්ගෙ ඒක හොදටම වල් වැවිලා පර්චස් 10ක් තියෙන්නෙ ඒක සුද්ද කරගන්න කෙනෙක් හොයාගන්න ඕන දන්න හොද කෙනෙක් ඉන්නවනම් නම්බර් එකක් දියන් පානදුර පැත්තෙ කස්ටිය.![]()
![]()
ගොඩ් ගෙ නම්බර් එකනම් දාන්න එපා.![]()
Loku gas tiyenawa nam mama free ofcjarge sudda karala dennam...hetama patan ganna pukuwa iපානදුLOkuර ඉඩමක් තියෙනවා යාලුවෙක්ගෙ ඒක හොදටම වල් වැවිලා පර්චස් 10ක් තියෙන්නෙ ඒක සුද්ද කරගන්න කෙනෙක් හොයාගන්න ඕන දන්න හොද කෙනෙක් ඉන්නවනම් නම්බර් එකක් දියන් පානදුර පැත්තෙ කස්ටිය.![]()
![]()
ගොඩ් ගෙ නම්බර් එකනම් දාන්න එපා.![]()
thewarakperuma?Palitha -0771145731
------ Post added on Jan 31, 2022 at 1:28 PMසුද්ද වෙලා වැටත් ගහලලු.![]()
![]()
l