පාවිච්චි කල හොද කාර් එකක් ගනිමු.. 1 කොටස

CRAZY_FUNNY

Member
Mar 1, 2012
2,532
418
0
OYA OKKOMA BALALA WAAHANAYAK GANNA UMBAWA EKKA YANNAMA WENAWAA. MOKADA 20 LAKS WALATA GANNA PULUWAN JAPAN WAAHANA 80% K MA ME WENAKOTA FAIL.
ANNA EKA HINDAI KARADARA OLUWE DAA GANNE NATHUWA MAN BRAND NEW GEELY PANDA 1.3 EKAK GATHTHE RATHTHARAN MACHOO.
MONAWA UNATH ELA REP+
 
  • Like
Reactions: රත්තරං

රත්තරං

Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    OYA OKKOMA BALALA WAAHANAYAK GANNA UMBAWA EKKA YANNAMA WENAWAA. MOKADA 20 LAKS WALATA GANNA PULUWAN JAPAN WAAHANA 80% K MA ME WENAKOTA FAIL.
    ANNA EKA HINDAI KARADARA OLUWE DAA GANNE NATHUWA MAN BRAND NEW GEELY PANDA 1.3 EKAK GATHTHE RATHTHARAN MACHOO.
    MONAWA UNATH ELA REP+

    උබේ කැමැත්ත .. උබේ සතුට...:):)

    හොද වාහන තියෙනවා. ටිකක් මහන්සි වෙලා හොයන්න ඕනේ

    මගෙනුත් රෙප් +++++
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මචං කාර් එකක එන ඔරිජිනල් පේන්‍ට් එකේ පාට, කොලිටිය හීරිලා හරි ගියොත් ආයිත් ගන්න බැරිද? ටච් අප් කරල ගත්තම කොහොමද ඒ වෙනස පේන්නෙ???

    ඔරිජිනල් පේන්ට් නම්,

    ෆේඩ් වෙලා තිබ්බත් , මලකඩ(දිරුම් නෙමේ ) ඇවිත් තිබ්බත්, තැලීම් තිබ්බත්, කනපාට වෙලා තිබ්බත්, බය නැතුව අතගහපන්

    වහලා පේන්ට් කරලා බැබලි බැබලි තියෙන කෝම්බෙකට වඩා ඒවා හොදයි. උබට ඕනේ විදිහට හදාගන්න පුලුවන්

    පේන්ට් එක පොලිශ් කරලා ගොදාගන්න පුලුවන්. ඒක බැලුවහම තේරෙනවා
     

    Mao

    Member
    Oct 16, 2012
    10
    1
    0
    Sunroof තියන වාහන ගන්නවා නම්. leak තියනවා ද බලන්න. නැත්නම් වහින වෙලාවට මල පනින වතුර පාරක් නාන්න වෙනවා. ගොඩාක් වෙලාවට beading ඩැමේජ් වෙලා නැත්නම් ඕවර්ෆ්ලෝ බටය බ්ලොක් වෙලා ඇතුලට වතුර කාන්දු වෙන්න පුළුවන්. මේවා repair කරන්න ටිකක් කට්ට කන්න වෙනවා. ඒවාගේම විකල්ප විසඳුම් කරන්නත් වෙනවා.
    වාහනය අත ගගා කාලයක් ගත කරන්න අකමැති අය පරණ sunroof වාහන නොගෙන ඉන්න එක ඇඟට ගුණයි.
    AE100 , Doctor sunny , civic EG8 , Hilux LN 109 වගේ ඒවයේ sunroof තියන ඒවා Leak !!
    1699.jpg
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,622
    2,132
    113
    රත්තරං;13605723 said:
    ඒ මොනවා කලත් හොයන්න පුලුවන් බන්. ටැපට් කවරෙන්... පිට්ටනියකට දාලා ෆුල් කපලා රවුමක් ගැහුවහම බෝල්, සීවී ජොයින් රැක් බර බර ගානකොට මයිලේජ් මාට්ටු.. එක දේකින් විතරක් බලන්න අමාරුයි, සේරම බලලා සේරගෙන්ම අදහසක් ගන්න ඔනේ

    හැබැයි මචන් මේවා දන්න එකෙක් ගේම දුන්නොත් හොයන්න අමාරුයි, මොකෝ බලන තැන් අපි දන්නවනම් අපි වෙනස් කරන්නෙත් ඒ තැන්මනේ බන්
    Anna ekane banz case eka,owa gena danna eka hadanneth oya adupadu tikama ne :frown:,ithin nodanna ekata sorry.com thamai,wahana gena hodatama danna ekath hitapu gaman ena ganna seen oni tharam thiyenawa,ape un balanne Look eka hodata thiyenawanam,ethula awulak nathinam low mileage nam echarai,gedara genath 3 month yanakota thamai Kollata una genenne :baffled:
     

    mmsuranjith

    Active member
  • Oct 20, 2011
    509
    20
    28
    colombo
    රත්තරං;13514568 said:
    කෙල්ලෙක් ගන්න ගියත් වාහනයක් ගන්න ගියත් ඔයිල් නට් එකේ පොට ගිහින්ද කියලා බලලා ගනින්:P:P:P:P


    sahathika etha
     

    Deadmau5

    Well-known member
  • Mar 29, 2011
    2,574
    427
    113
    Very useful post, thanks
    You must spread some Reputation around before giving it to
    I'll try later : D