tv eken balalma neme ban,
man news balanneth na
labbe chanal ekakwth balanne na
kussiyata yaddi eddi tv eka dalanam eka diha balagena enwa withrayi
uba kiwwa ekata mata denna thibba uththrayak me pukaris kiyala thiyenwa,
me aanduwa amuthu anduwak ban
strike karala ehema dinananne denne naa me inna haththa
ubalagemayi nam katha wenne
ledek marunoth ithin pawa enneth degollantamayi
tfs machan
i agree with your comment 100%
i do have the same idea.just like yours
this is not gonna end well.![]()
HUTTO...
Thel tanki dena eka newei awula.. India is coming into sri lanka not because of oil takns. They want the control of Trinco habour to control Indian ocean,,,
tfs machan
i agree with your comment 100%
i do have the same idea.just like yours
this is not gonna end well.![]()


Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.
un marunata awlak nadda?
Feeling sorry for all of us machan, Even 99% of doctors don't like to strike. they just need to end this thing in a good or bad way and to go to their regular works again.
GMOA cannot be there without doing anything when the university students are treated like some kind of stray animals. That thing should also be done to protect the status of profession. GMOA should protect future doctors that's why they are there. It's not wrong thing to strike. Petroleum union also have that right too.. The problem is government. gvt should protect the people in the country. that's their responsibility. If rajitha is acting for the poor patients as the way he should do, these thing will not come to this far. But today, rajitha is seem a representative of Nevil's.

yep. mamath eeye 20-30m queue eke hitiya eth dukak na mokada e aya strike karanne e ayage wasiyakata neweipetroleum workers have certain reason to strike
but doctors![]()
Godak minissu inne me gana danna apita support ekata ban.


පැට්රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 01:05 PM පලයන් පොන්න පකෝ වැඩක් බලා ගනිං පොන්නයා
Hari bn ithin oka ochchara saren kiyanda one ne nh....hodin kiwanm yanawa lol yakooo![]()

Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.
Dosthara ewilla magen ahanawa SAITAM eka gena kiyanne mokada kiyala. Mama palu yanna benna SAITAM ekata mokada neththan doca mona beheth deida danne na ne?
Ea dosthara umbada danne na.![]()

Then ask them not to behave like stray animals![]()
ithin yako umba kiwwa widihata karaoth eeta wada minissu marenawa neun marunata awlak nadda?


who are u? It's hilarious that you can only read a one sentence out of a paragraph!!... read the full comment and come back!!

Nirmal1991 n waren uththare dennam![]()
Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.
Ea dosthara umbada danne na.![]()

Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.
Dosthara ewilla magen ahanawa SAITAM eka gena kiyanne mokada kiyala. Mama palu yanna benna SAITAM ekata mokada neththan doca mona beheth deida danne na ne?
Ea dosthara umbada danne na.![]()


Umbath nikan geni wage eka eka ge parana post/profile bala bala fake id hoyanawa neda ban.
Fake id thienawa nan admin ta kiyanna.
but mama dakka ara wena thread ekaka ube fake eka mattu wechcha seen ekak ekek dala 

but ee ta kalin aru eka quote karala tiyenawa 


