පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

signshop

Well-known member
  • May 30, 2011
    12,274
    9,119
    113
    Dubai
    20246476_1708947119408743_5621772653928010568_n.jpg
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    tv eken balalma neme ban,
    man news balanneth na
    labbe chanal ekakwth balanne na
    kussiyata yaddi eddi tv eka dalanam eka diha balagena enwa withrayi

    uba kiwwa ekata mata denna thibba uththrayak me pukaris kiyala thiyenwa,

    me aanduwa amuthu anduwak ban
    strike karala ehema dinananne denne naa me inna haththa

    ubalagemayi nam katha wenne
    ledek marunoth ithin pawa enneth degollantamayi




    tfs machan
    i agree with your comment 100%
    i do have the same idea.just like yours
    this is not gonna end well.:sorry::sorry:

    Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.
     

    hiran108

    Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    HUTTO...

    Thel tanki dena eka newei awula.. India is coming into sri lanka not because of oil takns. They want the control of Trinco habour to control Indian ocean,,,

    ඉන්දියා ඉස් කමින් ටු සිරි ලන්කා.. ලොන්ග් වඉල්ල ගෝ...
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    tfs machan
    i agree with your comment 100%
    i do have the same idea.just like yours
    this is not gonna end well.:sorry::sorry:

    :yes::yes:

    Feeling sorry for all of us machan, Even 99% of doctors don't like to strike. they just need to end this thing in a good or bad way and to go to their regular works again.
    GMOA cannot be there without doing anything when the university students are treated like some kind of stray animals. That thing should also be done to protect the status of profession. GMOA should protect future doctors that's why they are there. It's not wrong thing to strike. Petroleum union also have that right too.. The problem is government. gvt should protect the people in the country. that's their responsibility. If rajitha is acting for the poor patients as the way he should do, these thing will not come to this far. But today, rajitha is seem a representative of Nevil's.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.

    ithin yako umba kiwwa widihata karaoth eeta wada minissu marenawa ne:dull: un marunata awlak nadda?
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    :yes::yes:

    Feeling sorry for all of us machan, Even 99% of doctors don't like to strike. they just need to end this thing in a good or bad way and to go to their regular works again.
    GMOA cannot be there without doing anything when the university students are treated like some kind of stray animals. That thing should also be done to protect the status of profession. GMOA should protect future doctors that's why they are there. It's not wrong thing to strike. Petroleum union also have that right too.. The problem is government. gvt should protect the people in the country. that's their responsibility. If rajitha is acting for the poor patients as the way he should do, these thing will not come to this far. But today, rajitha is seem a representative of Nevil's.

    Then ask them not to behave like stray animals :lol:
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    Godak minissu inne me gana danna apita support ekata ban.

    :lol:

    Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.

    Dosthara ewilla magen ahanawa SAITAM eka gena kiyanne mokada kiyala. Mama palu yanna benna SAITAM ekata mokada neththan doca mona beheth deida danne na ne?

    Ea dosthara umbada danne na
    .:)
     

    Arrow11

    Well-known member
  • May 24, 2014
    22,217
    1,659
    113
    හීන මාලිගාවේ ❤❤
    පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 01:05 PM පලයන් පොන්න පකෝ වැඩක් බලා ගනිං පොන්නයා

    Hari bn ithin oka ochchara saren kiyanda one ne nh....hodin kiwanm yanawa lol yakooo:lol::lol::lol::nerd:

    ow man jeppek kiyalat rep kapala ban.munta pissu mata jvp un penna ba :lol:
    mun hitanne parata cmpz un bassot un okkoma jeppo kila.paw ban mun
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ithin yako umba kiwwa widihata karaoth eeta wada minissu marenawa ne:dull: un marunata awlak nadda?

    ay ubalage theory anuwa doctorsla strike kalama leddu marenawane mokuth nokala nisa. ube parana post anuwa me gana madyastha mathayaka idan tharka karana ekek nemeine. so uthtara dila wadak ne. SAITM un awama wena damage eka meeta wadaa godak wadiyi.
     

    pradeeplk1025

    Well-known member
  • May 23, 2007
    7,539
    3,642
    113
    ඊයෙ රෑ 10ට විතර ගිහින් තඩි පෝලිමක ඉඳලා පුරවන් ආව. වේසිගෙ බයික් පොන්නයො අස්සෙන් මුල්ලෙන් දාල ඉස්සරහටම යනව. වාහන සේරම පෝලිමේ. අර අවජාතක හැත්ත ඉස්සරහටම යනව පෝලිම් පැනලා. ටික වෙලාවයි ගියෙ පොලීසියෙන් 6ක් 7ක් ආව සෙඩ් එකට. ඉන් පස්සෙ තමයි තෙල් ටිකක් ගහන්න පුළුවන් වුනේ වාහන වලට.
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    Umbath nikan geni wage eka eka ge parana post/profile bala bala fake id hoyanawa neda ban.

    Fake id thienawa nan admin ta kiyanna.

    mata uba wage anaathayekge fake hoya hoya yanna one ne :lol: but mama dakka ara wena thread ekaka ube fake eka mattu wechcha seen ekak ekek dala :lol::lol:

    font colour maaru wela takgala edit karala tiyenawa fake deken karako karako comment daanna gihin, :lol::lol: but ee ta kalin aru eka quote karala tiyenawa :lol:
    :lol::lol::lol: