පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

PUKARIS

Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    Who are you to ask who i am? Well i read the entire thing and chose the most hilarious part :)

    Because I have a very accurate guess that you are also kind of a idiot that hating the free education would make you look posh, kind of thinking pattern is much more suitable for you. what is your idea about Nevil? is he a good Boss?:lol::lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ay ubalage theory anuwa doctorsla strike kalama leddu marenawane mokuth nokala nisa. ube parana post anuwa me gana madyastha mathayaka idan tharka karana ekek nemeine. so uthtara dila wadak ne. SAITM un awama wena damage eka meeta wadaa godak wadiyi.

    පරණ පොස්ට් බලන්න රිදිලා :lol:


    Mama nam kiyanne GMOA eke maha ponnayo set ekata pissu. Kochchara Strike kiwwath Rajitha pakaya dannawa all the emmergencies well manage wenawa kiyala. Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa. Me pakayala hamaddaama token strikui ptotests ui. Adath ekak Colombo wala hawasata. AMS ekath continuous strike ekakata kamathi ward completely wahala Hospital paththa palayhe navith PP noya strike karanna. Anna ehema kaloth edata Lankawe marena gaana payak me eka payak athule ubalata hithaa gannawath baha. Anna eka tamai dan karanna one me ponna GMOA eke maha pakayalata pissu

    Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.

    අනික් මිනිස්සු කොච්චර මැරුණත් කමක් නෑ ස්ට්‍රයික් කරන්න ඕනේ මොකද බැරි වෙලාවත් මෙඩිකල් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක් මැරෙන්න පුළුවන් නිසා.......නිකන් මිනිස්සු වගේද නේද වෙන්ට දොස්තර මහත්තුරු?

    උඹලගේ ඔය පජාත අවලං මානසිකත්වය නිසා තමයි බල්ලෙක්වත් තොපිට සපෝට් කරන්නේ නැත්තේ.........ස්ට්‍රයික් නෙවෙයි මොන ලබ්බ කරත් තොපි දිනන්නේ නැහැ. සාමාන්‍ය මිනිස්සු තොපේ පන්තිය රැකගන්න කරන සටන් වලට සයිඩ් එකෙන් දෙන්න තරම් මෝඩ නෑ

    බායි ඩොකෝ :lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 01:05 PM පලයන් පොන්න පකෝ වැඩක් බලා ගනිං පොන්නයා

    Hari bn ithin oka ochchara saren kiyanda one ne nh....hodin kiwanm yanawa lol yakooo:lol::lol::lol::nerd:

    ow man jeppek kiyalat rep kapala ban.munta pissu mata jvp un penna ba :lol:
    mun hitanne parata cmpz un bassot un okkoma jeppo kila.paw ban mun

    -22k dala 1point eka kapu higannata mage satisaya sanwegaya.tho atta jiwithe wagema kiriyet higannek :lol:

    atta jiwithet 20billion tiyanawa wage hitiyata ate 20rs wat nathuwa ati :P

    Rep jundak kapila kiyala adanna epaa yako. Meke thawa dekak adui okkoma rep 30 + kapila 7 denek kapapu gaman. e kiyanne Rep 60 + ne ban. kelin kiyanna kondak nathi senior members la. sathutu weyan eka post ekakin ehema kapenna taram unwa ballo wage ballo wage riddawanna puluwan eka gana.

    aaaaaa.jpg
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    පරණ පොස්ට් බලන්න රිදිලා :lol:






    අනික් මිනිස්සු කොච්චර මැරුණත් කමක් නෑ ස්ට්‍රයික් කරන්න ඕනේ මොකද බැරි වෙලාවත් මෙඩිකල් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක් මැරෙන්න පුළුවන් නිසා.......නිකන් මිනිස්සු වගේද නේද වෙන්ට දොස්තර මහත්තුරු?

    උඹලගේ ඔය පජාත අවලං මානසිකත්වය නිසා තමයි බල්ලෙක්වත් තොපිට සපෝට් කරන්නේ නැත්තේ.........ස්ට්‍රයික් නෙවෙයි මොන ලබ්බ කරත් තොපි දිනන්නේ නැහැ. සාමාන්‍ය මිනිස්සු තොපේ පන්තිය රැකගන්න කරන සටන් වලට සයිඩ් එකෙන් දෙන්න තරම් මෝඩ නෑ

    බායි ඩොකෝ :lol:

    kiyewwe ne wal bailawa. anthima bye kaalla dakka. tata :rofl:
     

    amasin

    Member
    Nov 11, 2012
    11,743
    766
    0
    44
    හැම තිස්සෙම ෆුල් ටෑන්ක් ගහගෙන රුපියල් පන්සීයක හයසීයක අඩුවෙනකොට ගිහින් ගහලා ෆුල් ටෑන්ක් කරගන්නවනම් සති දෙකක් විතර දුවන්න පුලුවන්.එහෙම නැත්නම් මම වගේ කාර් දෙකක් තියා ගත්තම හරි.හැම ගෙදරකම වාහන දෙකක් තියෙනවා දැන්.අනිත් එක ඉන්දියන් ශෙඩ් වල පාන්දර දෙකට විතර ගියානම් කිසි පෝලිමක් නෑ.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Because I have a very accurate guess that you are also kind of a idiot that hating the free education would make you look posh, kind of thinking pattern is much more suitable for you. what is your idea about Nevil? is he a good Boss?:lol::lol:

    I have the very accurate assumption that you are a idiot who thinks replying in English would make you look smart......please learn some English. :lol: Your English gave me cancer. :rofl:
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    :lol:

    Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.

    Dosthara ewilla magen ahanawa SAITAM eka gena kiyanne mokada kiyala. Mama palu yanna benna SAITAM ekata mokada neththan doca mona beheth deida danne na ne?

    Ea dosthara umbada danne na
    .:)

    Yko ledak hadunama private yanda bari kuhakayongen nikan beheth ganna ubada me pora talk thoga ganata issue kare pahugiya dawas wala... ub gana katha krla wadak ne bn fake ekath mattu wela thibba neda lol..... kanapathe paharanda epa bn....ara redux kyna member ehma nm redi ussan awath kmk ne moki un podibkake idnm private igena ganipu patta salli karayo..ubla wage dial ithin....:lol::lol:
     
    Last edited:

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    හැම තිස්සෙම ෆුල් ටෑන්ක් ගහගෙන රුපියල් පන්සීයක හයසීයක අඩුවෙනකොට ගිහින් ගහලා ෆුල් ටෑන්ක් කරගන්නවනම් සති දෙකක් විතර දුවන්න පුලුවන්.එහෙම නැත්නම් මම වගේ කාර් දෙකක් තියා ගත්තම හරි.හැම ගෙදරකම වාහන දෙකක් තියෙනවා දැන්.අනිත් එක ඉන්දියන් ශෙඩ් වල පාන්දර දෙකට විතර ගියානම් කිසි පෝලිමක් නෑ.

    IOC walin thel gahanne ne api. :no::no:
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    I have the very accurate assumption that you are a idiot who thinks replying in English would make you look smart......please learn some English. :lol: Your English gave me cancer. :rofl:

    I never heard of someone getting cancer by reading English, or may be reading bad English?. Your level of education should be at what level? or may I ask, from where did you learn that? Feel bad bro, you should be atleast of having some kind of basic understanding of diseases!, otherwise people might think you are still doing your O/L!!..:lol::lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    magenam adahasa pereda kala thuplahi wadeta polisiye arakshaka anshe ekekta malata behetak karanna hoda na. :angry:maha ewunge katu suuppu karanawanam leda unama unge ate lewa kala hari hoda karaganna kiyanna ona
    පොන්න සිංහලුන්ට කිසිම අගයක් නැහැ කියන්නෙ ඕක නෙ :eek::baffled:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    පොන්න සිංහලුන්ට කිසිම අගයක් නැහැ කියන්නෙ ඕක නෙ :eek::baffled:

    ok ok macho. mata meka kiyapan? Ay Sameera Senarathnawa arrest kale naththe? Ay u nithiya athata ganima policiya nomaga yaviima yatathe arrest nokale? Ay ubala ara usaviye senkole kadapu unwa arrest nokale? ewwath ban Rajaye podu depala vinasha kirimane ban?
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa.
    එහෙම ස්ට්‍රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
    ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
    එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
    අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක :)
     

    amasin

    Member
    Nov 11, 2012
    11,743
    766
    0
    44
    එහෙම ස්ට්‍රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
    ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
    එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
    අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක :)

    thoge ammata nangita akkata achchita ekata tiyala hukava ganna onada ballo:frown:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    ok ok macho. mata meka kiyapan? Ay Sameera Senarathnawa arrest kale naththe? Ay u nithiya athata ganima policiya nomaga yaviima yatathe arrest nokale? Ay ubala ara usaviye senkole kadapu unwa arrest nokale? ewwath ban Rajaye podu depala vinasha kirimane ban?
    මම පොලිස්පති නෙමේ නෙ බන්! ඕවා අහන්න ඕන පොලිස්පති ගෙන්
    මෙන්න මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහින් අහපන් ඕවා - http://www.telligp.police.lk
    VnNFKWTWQK2NDkdQLyzRUA.png

     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    එහෙම ස්ට්‍රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
    ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
    එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
    අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක :)

    මුගෙ හිතේ තියෙන අදහස් බලපල්ලකෝ.... මුන් මිනිස්සුද සත්තුද?:no::no: