Who are you to ask who i am? Well i read the entire thing and chose the most hilarious part![]()


ay ubalage theory anuwa doctorsla strike kalama leddu marenawane mokuth nokala nisa. ube parana post anuwa me gana madyastha mathayaka idan tharka karana ekek nemeine. so uthtara dila wadak ne. SAITM un awama wena damage eka meeta wadaa godak wadiyi.

Mama nam kiyanne GMOA eke maha ponnayo set ekata pissu. Kochchara Strike kiwwath Rajitha pakaya dannawa all the emmergencies well manage wenawa kiyala. Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa. Me pakayala hamaddaama token strikui ptotests ui. Adath ekak Colombo wala hawasata. AMS ekath continuous strike ekakata kamathi ward completely wahala Hospital paththa palayhe navith PP noya strike karanna. Anna ehema kaloth edata Lankawe marena gaana payak me eka payak athule ubalata hithaa gannawath baha. Anna eka tamai dan karanna one me ponna GMOA eke maha pakayalata pissu
Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.

පැට්රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 01:05 PM පලයන් පොන්න පකෝ වැඩක් බලා ගනිං පොන්නයා
Hari bn ithin oka ochchara saren kiyanda one ne nh....hodin kiwanm yanawa lol yakooo![]()
ow man jeppek kiyalat rep kapala ban.munta pissu mata jvp un penna ba
mun hitanne parata cmpz un bassot un okkoma jeppo kila.paw ban mun
-22k dala 1point eka kapu higannata mage satisaya sanwegaya.tho atta jiwithe wagema kiriyet higannek
atta jiwithet 20billion tiyanawa wage hitiyata ate 20rs wat nathuwa ati![]()
පරණ පොස්ට් බලන්න රිදිලා
අනික් මිනිස්සු කොච්චර මැරුණත් කමක් නෑ ස්ට්රයික් කරන්න ඕනේ මොකද බැරි වෙලාවත් මෙඩිකල් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක් මැරෙන්න පුළුවන් නිසා.......නිකන් මිනිස්සු වගේද නේද වෙන්ට දොස්තර මහත්තුරු?
උඹලගේ ඔය පජාත අවලං මානසිකත්වය නිසා තමයි බල්ලෙක්වත් තොපිට සපෝට් කරන්නේ නැත්තේ.........ස්ට්රයික් නෙවෙයි මොන ලබ්බ කරත් තොපි දිනන්නේ නැහැ. සාමාන්ය මිනිස්සු තොපේ පන්තිය රැකගන්න කරන සටන් වලට සයිඩ් එකෙන් දෙන්න තරම් මෝඩ නෑ
බායි ඩොකෝ![]()

Because I have a very accurate guess that you are also kind of a idiot that hating the free education would make you look posh, kind of thinking pattern is much more suitable for you. what is your idea about Nevil? is he a good Boss?![]()
Your English gave me cancer. 
Mama Dengue hedila hospital eke hitiya.
Dosthara ewilla magen ahanawa SAITAM eka gena kiyanne mokada kiyala. Mama palu yanna benna SAITAM ekata mokada neththan doca mona beheth deida danne na ne?
Ea dosthara umbada danne na.![]()


හැම තිස්සෙම ෆුල් ටෑන්ක් ගහගෙන රුපියල් පන්සීයක හයසීයක අඩුවෙනකොට ගිහින් ගහලා ෆුල් ටෑන්ක් කරගන්නවනම් සති දෙකක් විතර දුවන්න පුලුවන්.එහෙම නැත්නම් මම වගේ කාර් දෙකක් තියා ගත්තම හරි.හැම ගෙදරකම වාහන දෙකක් තියෙනවා දැන්.අනිත් එක ඉන්දියන් ශෙඩ් වල පාන්දර දෙකට විතර ගියානම් කිසි පෝලිමක් නෑ.


ekek gani wage screenshot gahala dala riduna tharamatathen anik unta ridunalu
![]()

මේ රජය හා ජනාධිපති (රාජිත සේනාරත්න) තරම් නාපු ජනාධිපති කෙනෙක් තවත් නැතුව ඇති.
14 පොලේම ගූ



I have the very accurate assumption that you are a idiot who thinks replying in English would make you look smart......please learn some English.Your English gave me cancer.
![]()


පොන්න සිංහලුන්ට කිසිම අගයක් නැහැ කියන්නෙ ඕක නෙmagenam adahasa pereda kala thuplahi wadeta polisiye arakshaka anshe ekekta malata behetak karanna hoda na.maha ewunge katu suuppu karanawanam leda unama unge ate lewa kala hari hoda karaganna kiyanna ona


පොන්න සිංහලුන්ට කිසිම අගයක් නැහැ කියන්නෙ ඕක නෙ![]()
එහෙම ස්ට්රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලාWenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa.

එහෙම ස්ට්රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක![]()

මම පොලිස්පති නෙමේ නෙ බන්! ඕවා අහන්න ඕන පොලිස්පති ගෙන්ok ok macho. mata meka kiyapan? Ay Sameera Senarathnawa arrest kale naththe? Ay u nithiya athata ganima policiya nomaga yaviima yatathe arrest nokale? Ay ubala ara usaviye senkole kadapu unwa arrest nokale? ewwath ban Rajaye podu depala vinasha kirimane ban?
එහෙම ස්ට්රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක![]()

