කාඩියෝලොගිස්ට් කෙනෙක්ට මල පැනලා කියපන් කෝthoge ammata nangita akkata achchita ekata tiyala hukava ganna onada ballo![]()
නරකද අඩියක විතර කොහිල අලයක් උල් කරලා අරන් පුකේ ගහ ගත්තොත්?

කාඩියෝලොගිස්ට් කෙනෙක්ට මල පැනලා කියපන් කෝthoge ammata nangita akkata achchita ekata tiyala hukava ganna onada ballo![]()

සත්තු එක්ක මිනිස්කම් කරලා මොකටද බන්?මුගෙ හිතේ තියෙන අදහස් බලපල්ලකෝ.... මුන් මිනිස්සුද සත්තුද?![]()


එහෙම ස්ට්රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක![]()


සත්තු එක්ක මිනිස්කම් කරලා මොකටද බන්?
දොස්තරලා ඉමර්ජන්සි සර්විස් නැවත්තුවා කියන්නෙ මිනිස්සු කීයක් මැරෙනවද?
ඒකට බැලන්ස් වෙන්න දොස්තරලාගෙ ගෙවල් වල උන්වත් මරවන්න ඕන
සත්තු එක්ක මිනිස්කම් කරලා මොකටද බන්?
දොස්තරලා ඉමර්ජන්සි සර්විස් නැවත්තුවා කියන්නෙ මිනිස්සු කීයක් මැරෙනවද?
ඒකට බැලන්ස් වෙන්න දොස්තරලාගෙ ගෙවල් වල උන්වත් මරවන්න ඕන


.උබ පොට්ටද බන්? පොඩ්ඩක් අර රිදිලා දාපු පෝස්ට් එක ආයෙත් කියෝපන්emergency service navattala naha.doctor strike valin minissu marila naha. habai oya nursela,attendantla strike karanakota minissu 10-15k marenava.marenava nevei un hithala maranava.ekko kiyapu beheth denne naha.ehema nathnam parakku vela trolley eka adagena enava

Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa.
උබ පොට්ටද බන්? පොඩ්ඩක් අර රිදිලා දාපු පෝස්ට් එක ආයෙත් කියෝපන්
මම දාපු රිෆ්ලයි එක දැකලා මන්දයා වගේ දොඩවන්න කලින් ඌ දාපු එක බලපන්![]()

උඹ එහෙමද හිතන්නෙ? උබේ අම්ම කාට හරි පොල්ලකින් ගැහුවොත් නඩුව විසඳන්නෙ උබෙ අම්මටත් පොල්ලකින් ගහලද?
එහෙනම් මොකටද යකෝ නඩු කාරයො නඩු අහන්නෙ?

උඹ එහෙමද හිතන්නෙ? උබේ අම්ම කාට හරි පොල්ලකින් ගැහුවොත් නඩුව විසඳන්නෙ උබෙ අම්මටත් පොල්ලකින් ගහලද?
එහෙනම් මොකටද යකෝ නඩු කාරයො නඩු අහන්නෙ?...
ඔක්කොටම කලින් තොපිට නීතිය උගන්නන්න ඕනෙ...
මම පොලිස්පති නෙමේ නෙ බන්! ඕවා අහන්න ඕන පොලිස්පති ගෙන්
මෙන්න මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහින් අහපන් ඕවා - http://www.telligp.police.lk
![]()
RTA wela or rape case walata ena ahinsaka unta hena gembar part dagena thamuse mona welada awe kiyala ahanawa. ekath ekata ban policiyata yanne yanna wena thanak nathuwa nannaththaara wechcha mole kaladak nathi ballone ban wadimanak. ithin monawa karannada. ekane ban maha unge katu suppanne 


එහෙම ස්ට්රයික් එකක් තිබ්බොත් දොස්තරලා ගෙ ගෙවල් වලට ගිනි තියන්න ඕන උන්ව ඇතුලට දාලා හිර කරලා
ගානට පිච්චෙන කොට උන්වත් හොස්පිට්ල් එකට ඇඩ්මිට් කරවන්න ඕන දිව කපලා
එතකොට උන් දොස්තරලා කියලා කියා ගන්න බැරුව බෙහෙත් නැතුව මැරෙනවා
අන්න එතකොට උන්ට තේරෙනවා අසරණ ලෙඩ්ඩු විඳින දුක![]()

Pujithage hayiyenda katha karanne. Me anduwa maru unaama ohoma karanna kiwwama karapu ubalawa thamai ballo wage veditiyala maranne ban. 
මොනවද බන් ඉංග්රීසියෙන් කියලා තියෙන්නෙ, තේරෙන්න කියපන් කෝTypical atitude of a SL police officer army people are way better than these buggers at least they dont do bribes...these words are actually pretty gd frm a guy who gts regularly brainwashed by governmnt...poor souls lol![]()

Typical atitude of a SL police officer army people are way better than these buggers at least they dont do bribes...these words are actually pretty gd frm a guy who gts regularly brainwashed by governmnt...poor souls lol![]()


policiye inne ballo nisane ban Police koththu, Police plain tea wage ewwath bihiwela thiyenne. Idul bath, idul koththu, idul tea bonna denne ballontane ban.![]()

විහිළු කතා අහන්න එපා බන්, දැන් උබ වගකියනවාද සියලුම දොස්තරලා කරන දේවල් වලට?kata uththara nathi una neda ban. ubala ithin danne maha un kiyana eka ballo wage karanna thamai. mokada kaki aduma andama enawane nikan pora manasikathwayak. oya hospital eke inneth mawa udeta dakkama ballo wage naguta wanaagena sir kiyala yanawa.RTA wela or rape case walata ena ahinsaka unta hena gembar part dagena thamuse mona welada awe kiyala ahanawa. ekath ekata ban policiyata yanne yanna wena thanak nathuwa nannaththaara wechcha mole kaladak nathi ballone ban wadimanak. ithin monawa karannada. ekane ban maha unge katu suppanne
mama nam ithin policiye unath muslim unath demala unath rassaa walata wath priority denne ne![]()


විහිළු කතා අහන්න එපා බන්, දැන් උබ වගකියනවාද සියලුම දොස්තරලා කරන දේවල් වලට?
මම පොලිසියේ උන් පලියට මම හැම පොලිස් නිළධාරියාගෙම වැරදි වලට, ඉහළ අයගේ තීරන වලට වග උත්තර සපයන්න බැඳිලා නැහැ
අර මම දාපු ලින්ක් එකෙන් පොලිස්පති ගෙන් අහන්න පුලුවන්කම තිබිලත් මගෙන් ඕවා අහන්නෙ ඇයි
Defencive mood on....master of backing off![]()
policiye inne ballo nisane ban Police koththu, Police plain tea wage ewwath bihiwela thiyenne. Idul bath, idul koththu, idul tea bonna denne ballontane ban.![]()
අපි නම් සල්ලි දීලා කන්නේ බන්policiye inne ballo nisane ban Police koththu, Police plain tea wage ewwath bihiwela thiyenne. Idul bath, idul koththu, idul tea bonna denne ballontane ban.![]()
