පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

PUKARIS

Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    Ignor him mcn...showing the atitudes of a typical policeman..they only knows to take bribes and say yes sir ok sir to politicians....
    :yes::yes::yes::yes:
    They are chosen to police looking only the muscle mass, forgot about the brain. They have trained to think in the way think by their superiors, they don't have independent thoughts. how sad!..:lol::lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    විහිළු කතා අහන්න එපා බන්, දැන් උබ වගකියනවාද සියලුම දොස්තරලා කරන දේවල් වලට? :rofl:
    මම පොලිසියේ උන් පලියට මම හැම පොලිස් නිළධාරියාගෙම වැරදි වලට, ඉහළ අයගේ තීරන වලට වග උත්තර සපයන්න බැඳිලා නැහැ
    අර මම දාපු ලින්ක් එකෙන් පොලිස්පති ගෙන් අහන්න පුලුවන්කම තිබිලත් මගෙන් ඕවා අහන්නෙ ඇයි බන්? :eek:

    ethakota Privet practise karana only 26% Doctors la nisa api okkotaa ubala baninne? e 26 % walinuth commission ekak balagena specific lab ekakata yawana , brand name walin drug liyana ewun nisa api okkotama ubala baninne? :lol::rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අපි නම් සල්ලි දීලා කන්නේ බන්
    හිඟන දොස්තරලා වගේ මිනිස්සු හූරන් කන්නේ නැහැ ප්‍රයිවට් එන්නම කියලා බල කරලා
    අනික මම කොරියාවෙ ඉඳන් පොල් ගෑවෙ නැහැ නෙ බන්
    හෙට ජොබ් එක ගහලා ගියත් ආතල් එකේ ඉන්න සල්ලි තියෙනවා මට
    පඩි වැඩි කරන්න අරක දෙන්න මේක දෙන්න කියලා මිනිස්සු බිල්ලට දෙන්න ඕන නැහැ ඒක නිසා :rofl:

    ane api nam PP karanne ne :lol: only 26% ekenuth godak inne RMO la :lol: ane ube salli gana ahuwe ne ban. uba ewwaa thiyaa ganin. :rofl::lol: uba nokawata bahutharayak police higanno kanne police koththu, police rice , police plain tea tamai. samahara vita uba salli gewala ewwaa kaanawaa athi ban :lol::lol::rofl: mokada minissu policiye unta kohomath ballanta wage salakanne :rofl::lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    ethakota Privet practise karana only 26% Doctors la nisa api okkotaa ubala baninne? e 26 % walinuth commission ekak balagena specific lab ekakata yawana , brand name walin drug liyana ewun nisa api okkotama ubala baninne? :lol::rofl:
    උබලා කිව්වෙ කවුද? කෝ මම බැනපු අවස්ථාවක් පෙන්නපන් කෝ බන් :eek:
    මට පේන්නෙ උඹ ඔය වෙන උන්ට කියන්න හිතන් හිතපු සෙට් එකක් මට දිග අරින්නෙ :dull:
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    අපි නම් සල්ලි දීලා කන්නේ බන්
    හිඟන දොස්තරලා වගේ මිනිස්සු හූරන් කන්නේ නැහැ ප්‍රයිවට් එන්නම කියලා බල කරලා
    අනික මම කොරියාවෙ ඉඳන් පොල් ගෑවෙ නැහැ නෙ බන්
    හෙට ජොබ් එක ගහලා ගියත් ආතල් එකේ ඉන්න සල්ලි තියෙනවා මට
    පඩි වැඩි කරන්න අරක දෙන්න මේක දෙන්න කියලා මිනිස්සු බිල්ලට දෙන්න ඕන නැහැ ඒක නිසා :rofl:

    උබල ගන්නෙත් අහින්සක මිනිස්සුන්ගෙ බදු සල්ලි තමයි යකෝ,
    දොස්තරලනම් අඩු තරමෙ ලෙඩෙකුට බෙහෙත් දීල සනීප කරනවා..
    තොපි? අසරන ඉගෙනගන්න ලමයින්ට පොලු වලිනුයි, වතුර වලිනුයි ගහනව, කුනුහරප කියනව, හය්යෝ....:no::no::no:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    ane api nam PP karanne ne :lol: only 26% ekenuth godak inne RMO la :lol: ane ube salli gana ahuwe ne ban. uba ewwaa thiyaa ganin. :rofl::lol: uba nokawata bahutharayak police higanno kanne police koththu, police rice , police plain tea tamai. samahara vita uba salli gewala ewwaa kaanawaa athi ban :lol::lol::rofl: mokada minissu policiye unta kohomath ballanta wage salakanne :rofl::lol:
    සල්ලි දීලා කන එකාගෙයි නිකම් කන එකාගෙයි වෙනස කඩේ උන් හොඳට දන්නවා බන්
    මොකෝ කඩවල් වල වැඩ කරන්නෙ පොට්ට දොස්තරලා නෙමේ නෙ
    ලෙඩ්ඩුන් ගෙ තන් මිරිකලා ආතල් ගන්න දොස්තරලා වගේ නෙමේ කඩ වල උන් :P
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    traffic polce karayek masekata lakza 3k vitara hoyanava pare hitagena hitiyata...kosthapal vage ayata salli naha.si, ip,oic asp ,sp,dig ayata pagava denavane.

    yaa denne ne ban owwaa. Policiye dial one tharam oya hospital lagagena inne diabetes wadi wela kakul kapanna welaa. bila bila liver failure wela, heart attack avilla. oya hoyana eka sathapahak okunta yadenne ne. anthimata agupile lagala inna ballo wage inne.anika keedenek kiyala athda maa ekka api karapuwa thamai apita me pala dila tiyenne kiyala. :lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    උබල ගන්නෙත් අහින්සක මිනිස්සුන්ගෙ බදු සල්ලි තමයි යකෝ,
    දොස්තරලනම් අඩු තරමෙ ලෙඩෙකුට බෙහෙත් දීල සනීප කරනවා..
    තොපි? අසරන ඉගෙනගන්න ලමයින්ට පොලු වලිනුයි, වතුර වලිනුයි ගහනව, කුනුහරප කියනව, හය්යෝ....:no::no::no:
    උඹ රජයට ටැක්ස් ගෙවනවද? අංකයක් තියද?
    මම නම් බඩු වලට හරි යන්න ණය ගෙවලා තියෙන්නෙ බදු වලින්ම
    උඹ හිතන්නෙ පොලිසිය කරන්නෙ ඕකුන්ට ගහන එක විතරයි කියලාද?
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    සල්ලි දීලා කන එකාගෙයි නිකම් කන එකාගෙයි වෙනස කඩේ උන් හොඳට දන්නවා බන්
    මොකෝ කඩවල් වල වැඩ කරන්නෙ පොට්ට දොස්තරලා නෙමේ නෙ
    ලෙඩ්ඩුන් ගෙ තන් මිරිකලා ආතල් ගන්න දොස්තරලා වගේ නෙමේ කඩ වල උන් :P

    :lol:eka gihin than mirikapu doctorslata kiyapan. :lol: mama mirikala na ne :P

    ne e unata uba danne nane ubatath ewwaa othala denawada kiyala. salli dunnath policiye inne ballone ban yanna wena thanak nathuwa ringapu. eeta passe loku lokkanta ballo wage dhekata nami nami naguta wana wanaa innawaa.:lol:
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    සල්ලි දීලා කන එකාගෙයි නිකම් කන එකාගෙයි වෙනස කඩේ උන් හොඳට දන්නවා බන්
    මොකෝ කඩවල් වල වැඩ කරන්නෙ පොට්ට දොස්තරලා නෙමේ නෙ
    ලෙඩ්ඩුන් ගෙ තන් මිරිකලා ආතල් ගන්න දොස්තරලා වගේ නෙමේ කඩ වල උන් :P

    ඊය බං...
    උබලගෙ කුපාඩි මානසිකත්වය ඕකෙන්ම පේනව,
    divorce වෙච්ච ගෑනියෙකුටවත් ඉන්න දෙන්නෙ නැති එවුන්නෙ ඉන්නෙ. මේ ලඟදිත් case එකක් ගියා නේද...:lol::lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    koththu gahanawa bn
    කොත්තු ගහන ගමන් රට හදන්නද යන්නෙ :lol:
    ජොබ් එක කියන්න බයයි නෙ? ඒ උනාට වෙන උන්ගේ ජොබ් ගැන අමර ටෝක් දෙන්නෙ
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උබලා කිව්වෙ කවුද? කෝ මම බැනපු අවස්ථාවක් පෙන්නපන් කෝ බන් :eek:
    මට පේන්නෙ උඹ ඔය වෙන උන්ට කියන්න හිතන් හිතපු සෙට් එකක් මට දිග අරින්නෙ :dull:

    elakiriye innna redda ussagena ena set ekata thamai. ubalath aithi. ubath kalin kiyapu than thiyenawa balanna onema nam mage wall eke uba dapu VM poddak kiyopanko. :P
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    කොත්තු ගහන ගමන් රට හදන්නද යන්නෙ :lol:
    ජොබ් එක කියන්න බයයි නෙ? ඒ උනාට වෙන උන්ගේ ජොබ් ගැන අමර ටෝක් දෙන්නෙ

    Koththu gahana gaman be nh bn...gahala iwara wela thamai rata hadanna yanne...ykoo aththa joba kiuwahamath baninawanh bn....:lol::lol:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :lol:eka gihin than mirikapu doctorslata kiyapan. :lol: mama mirikala na ne :P

    ne e unata uba danne nane ubatath ewwaa othala denawada kiyala. salli dunnath policiye inne ballone ban yanna wena thanak nathuwa ringapu. eeta passe loku lokkanta ballo wage dhekata nami nami naguta wana wanaa innawaa.:lol:
    මම නොකරපු වෙන උන් කරපුවට උබ මට බනිනවා නෙ!
    ඉතින් වෙන දොස්තරලා කරපුවත් උබට අයිතියි!
    ඊයා බන් ලෙඩ්ඩුන්ට හුකන්න එපා බන් උස්සලා, ලැජ්ජයි ඕයි
    අර පොඩි උන්ගෙ තන් මිරිකලා මාට්ටු උනා නෙ මාවනැල්ලෙ දොස්තරයෙක් :lol:

    ඒවා ඔතලා දෙන්නෙ නැහැ කියලා මම දන්නවා, කන්නේ මම නිසා මම දැන ගත්තම ඇති නෙ? :rofl:
    මම නම් මොන පකයා ගාවවත් දෙකට නැවෙන්නෙ නැහැ, වැඩිම උනොත් අයින් කරයි! ඒවට මම බය නැහැ
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    elakiriye innna redda ussagena ena set ekata thamai. ubalath aithi. ubath kalin kiyapu than thiyenawa balanna onema nam mage wall eke uba dapu VM poddak kiyopanko. :P
    ස්ක්‍රීන් ශොට් එකක් දාපන් :eek:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මම නොකරපු වෙන උන් කරපුවට උබ මට බනිනවා නෙ!
    ඉතින් වෙන දොස්තරලා කරපුවත් උබට අයිතියි!
    ඊයා බන් ලෙඩ්ඩුන්ට හුකන්න එපා බන් උස්සලා, ලැජ්ජයි ඕයි
    අර පොඩි උන්ගෙ තන් මිරිකලා මාට්ටු උනා නෙ මාවනැල්ලෙ දොස්තරයෙක් :lol:

    ඒවා ඔතලා දෙන්නෙ නැහැ කියලා මම දන්නවා, කන්නේ මම නිසා මම දැන ගත්තම ඇති නෙ? :rofl:
    මම නම් මොන පකයා ගාවවත් දෙකට නැවෙන්නෙ නැහැ, වැඩිම උනොත් අයින් කරයි! ඒවට මම බය නැහැ

    ow ow ehema hithan kaapan eka hodai. :sorry: slli dila kawa nathaa policiye unta kadawalinuth ballo wage salakann.:lol: e nisa kohomath koththu rice daana thana yata oya bajaneka dala tiyenawalu ithiruwa ubalata denne. ubatath mix karala dunnath fresh ewwa kiyala hithan kaapan owwa gana wadiya hithanna epaa. :rofl::lol:mage yaluwekuth innawa upa police parikshaka, uth ohoma lord talks didi hitiya. :rofl::lol: mama dakka me lagadi fb eke dala tiyenawa Wimal Weerawanshage passen ballaa wage naguta wana wana yanawa. uta ekata comment ekak dammavinadi 10 k giye ne mawa block karala :rofl::lol:
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Dostarala set eka lagadima leddugen hoda kemak kanwa :D dan unta tiyana respect ekakth diva wela gihin. eye shed eka apu dokek polima paninna gihin harawal yewwa :D