mamath ara image eka dammama search karala gaththe, e image eka edit karapu ekak wage. original video eke ehema ekak nane. ekai damme.ඉස්සර හොදට හිටිය නලුවෙක්. දැන් නම් සෙට් වෙන්නෙම නෑ. ඕව බලනවද බං උබල. මට නම් suggest වත් වෙන්නේ නැ block කරල නිසා
ow ehema seen ekak e kaale ahala thibba.UK da koheda igenagaththa. degree thibbata wedak ne ban apply karala wedak karaganna berinan. mata nan set wennema nethi dial ekak pora. le rath karaganna one nene ,oya gobba channel okkoma block karala thiyenne :dmama ahala thiyenawa pora IT or CS graduate kenek kiyalanam
දේශීය රෙද්දවල් මිනිස්සුන්ට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ. අනික කිරි පිටි නවසීලන්තයට වඩා හොඳයි කියන්න සාක්කි තියනවද
ow, mamath country eka us dala thiyenneow ehema seen ekak e kaale ahala thibba.UK da koheda igenagaththa. degree thibbata wedak ne ban apply karala wedak karaganna berinan. mata nan set wennema nethi dial ekak pora. le rath karaganna one nene ,oya gobba channel okkoma block karala thiyenne :d
Omanදේශීය රෙද්දවල් මිනිස්සුන්ට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ. අනික කිරි පිටි නවසීලන්තයට වඩා හොඳයි කියන්න සාක්කි තියනවද