මචන්ල පිටකොටුවෙ බඩු(වේ@ කෙල්ලො) රෑට විතරද ඉන්නෙ![]()
නැත්තම් දවල්ටත් ඉන්නවද ?![]()
වැරදියට හිතන්න එපා....මට මේක නිකමට අහන්න හිතුනේ........![]()
Ubatath mara dewal thawa nikamata hithenne...
Innawa bunzz ona welawaka ONLINE

මචන්ල පිටකොටුවෙ බඩු(වේ@ කෙල්ලො) රෑට විතරද ඉන්නෙ![]()
නැත්තම් දවල්ටත් ඉන්නවද ?![]()
වැරදියට හිතන්න එපා....මට මේක නිකමට අහන්න හිතුනේ........![]()

රැට ඉන්න අය දවල්ට නිදි..දවල්ට ඉන්න අය රැට නිදි,..
මචං පිටකොටුවෙන්නම් හිතන්නවත් එපා
උඹට ඇ* 2ත් උකස් කරලා එන්න වෙන්නේ
උන් ගහන්න එනවා වගේ පෙන්නලා උඹව සුද්ධ කරනවා උන්ගෙ එවුන් දාලා
උඹව බයකරලා උඹේ සේසත අරන් උන් මාරු වෙනවා උඹට ටටා කියලා
උඹට ඔච්චරටම අමාරුනම් කොල්පිටි ඉදන් මොරටුවට සී සයිඩ් එකෙන් වරෙන්
මග දිගට ඕන තරම් ප්ලේස් තියෙනවා
අතේ ඇති ගාණට හිතේ හැටියට






මචං පිටකොටුවෙන්නම් හිතන්නවත් එපා
උඹට ඇ* 2ත් උකස් කරලා එන්න වෙන්නේ
උන් ගහන්න එනවා වගේ පෙන්නලා උඹව සුද්ධ කරනවා උන්ගෙ එවුන් දාලා
උඹව බයකරලා උඹේ සේසත අරන් උන් මාරු වෙනවා උඹට ටටා කියලා
උඹට ඔච්චරටම අමාරුනම් කොල්පිටි ඉදන් මොරටුවට සී සයිඩ් එකෙන් වරෙන්
මග දිගට ඕන තරම් ප්ලේස් තියෙනවා
අතේ ඇති ගාණට හිතේ හැටියට


මචං පිටකොටුවෙන්නම් හිතන්නවත් එපා
උඹට ඇ* 2ත් උකස් කරලා එන්න වෙන්නේ
උන් ගහන්න එනවා වගේ පෙන්නලා උඹව සුද්ධ කරනවා උන්ගෙ එවුන් දාලා
උඹව බයකරලා උඹේ සේසත අරන් උන් මාරු වෙනවා උඹට ටටා කියලා
උඹට ඔච්චරටම අමාරුනම් කොල්පිටි ඉදන් මොරටුවට සී සයිඩ් එකෙන් වරෙන්
මග දිගට ඕන තරම් ප්ලේස් තියෙනවා
අතේ ඇති ගාණට හිතේ හැටියට

Details tika mata pm karapamko bnඑල ඇන්ටා පාරක් ඉන්නවා ...පට්ටම සැපක් දෙන ..... බ්ලැක් බියුටි කෙනෙක්....ගාන සැරයි.....
Ubatath mara dewal thawa nikamata hithenne...
Innawa bunzz ona welawaka ONLINE![]()

මචං පිටකොටුවෙන්නම් හිතන්නවත් එපා
උඹට ඇ* 2ත් උකස් කරලා එන්න වෙන්නේ
උන් ගහන්න එනවා වගේ පෙන්නලා උඹව සුද්ධ කරනවා උන්ගෙ එවුන් දාලා
උඹව බයකරලා උඹේ සේසත අරන් උන් මාරු වෙනවා උඹට ටටා කියලා
උඹට ඔච්චරටම අමාරුනම් කොල්පිටි ඉදන් මොරටුවට සී සයිඩ් එකෙන් වරෙන්
මග දිගට ඕන තරම් ප්ලේස් තියෙනවා
අතේ ඇති ගාණට හිතේ හැටියට








ow bn hoda kello neee,mama me hoyanne hoda akakman dawasak station eka issaraha holt eke innakota ekapaara geniyek avilla ahuwa aiye gahanawada kiyala...matat click un na case eka..harila baluwa....happaaaa...balanna epai eke ketha..nodaking..patta cha scene eka..
mata passe tamai click une a welawe mage watapitawe wadiya kaurut indala na kiyala..upset nisa podak ahata una..eetapasse meya missing

a peththata mama gihin ne ban bayaineතූ නොදකින් පිටකොටුවෙ ගොන් බඩු....කොල්ලුපිටිය පැත්තෙ ඕන තරන් බඩු හෑව්...බැහැපන්කො ඒකකට...............!!!!

kohomada ban hoyaganne hoda porakpitakotuva inneva ban 16+ un hitan. child abuse nemei hodata sellam danne un thamai ok? tuk tuk 1 elavana aiyya kenekva hodata fit karaganin supirima eva set karala dei.:P
(kaputonta ahu unoth nam ube body parts hari galavala wikunai)![]()
uba Dilan Danajaya de ?
me mage nick name akak pavithra ay ?eeya !!!
iwasapan ban marry karana kan
naththam honeymoon ekedi 100% k fun ganna bari wenawa...
math me amaruwen iwasan inne..wt 2 do






dura wedi ban mama inne piliyandala,,me laga patha akak neddaඋඹට ඕනෙමනං කැළණියෙ ජෙයරාජ් ප්රනාන්දුපුල්ලෙ පාලම ලග ඉන්න බඩුවක නම්බර් එකක් දෙන්නං....කෝල් එකක් දීල වැඩේ සෙට් කරගනින්.............!!!!

eeya !!!
iwasapan ban marry karana kan
naththam honeymoon ekedi 100% k fun ganna bari wenawa...
math me amaruwen iwasan inne..wt 2 do


honeymoon 1 dawasata kellata thamai sapa ubata experience tiyenava nam..
nattam kellata epa wenava palaveni dawasinma..


a peththata mama gihin ne ban bayaine
kohomada ban hoyaganne hoda porak
me mage nick name akak pavithra ay ?

eka tamai safe ma widiha..
