oya paththe ekak nan meetare na kollo...............!!!!dura wedi ban mama inne piliyandala,,me laga patha akak nedda![]()

oya paththe ekak nan meetare na kollo...............!!!!dura wedi ban mama inne piliyandala,,me laga patha akak nedda![]()

thaniyama yanna apada ban ????honeymoon 1 dawasata kellata thamai sapa ubata experience tiyenava nam..
nattam kellata epa wenava palaveni dawasinma..
![]()
uba ube yaluvek ekka gihin nikamata 3wheal karyekava talk karaganin...eka tamai safe ma widiha..
![]()
maharagama,kottawa,boralesgamuwa wage then walawath danne nedda banoya paththe ekak nan meetare na kollo...............!!!!![]()



එල ඇන්ටා පාරක් ඉන්නවා ...පට්ටම සැපක් දෙන ..... බ්ලැක් බියුටි කෙනෙක්....ගාන සැරයි.....
උඹට ඕනෙමනං කැළණියෙ ජෙයරාජ් ප්රනාන්දුපුල්ලෙ පාලම ලග ඉන්න බඩුවක නම්බර් එකක් දෙන්නං....කෝල් එකක් දීල වැඩේ සෙට් කරගනින්.............!!!!
උඹට ඕනෙමනං කැළණියෙ ජෙයරාජ් ප්රනාන්දුපුල්ලෙ පාලම ලග ඉන්න බඩුවක නම්බර් එකක් දෙන්නං....කෝල් එකක් දීල වැඩේ සෙට් කරගනින්.............!!!!
දවල්ට ඉන්නවා මැරෙන්නේ නෑ![]()

අනේ පව් නේ.............
නිකමටනේ මේ ළමයට අහන්න හිතිලා තියෙන්නේ..............![]()



tho pettah badu walata gahanna gihin ahawal 1 nathuwa thama enna wenne![]()

