තෝ හුත්තෝ හුකන්නේ කටින්නේ? මනෝ පාරක්වත් ගහපන් ඉතින්. අඩුම තරමෙ වලකජ්ජ ගහන්න කලින් ගෑනියෙක්ගේ අතින් වත් අල්ලපන් පොන්නයෝ.තොගේ බඩෙන් වැඩක් නෑ ගෑනුන්ට පකක් ඕන.
අපේ කාලේ කණ්යාවිය![]()
බලුකළා චක්රවර්තී සඳරු කල්හාර

තෝ හුත්තෝ හුකන්නේ කටින්නේ? මනෝ පාරක්වත් ගහපන් ඉතින්. අඩුම තරමෙ වලකජ්ජ ගහන්න කලින් ගෑනියෙක්ගේ අතින් වත් අල්ලපන් පොන්නයෝ.තොගේ බඩෙන් වැඩක් නෑ ගෑනුන්ට පකක් ඕන.
අපේ කාලේ කණ්යාවිය![]()

පොඩි කාලේ හ්හ්හ් කල්දෙරමකටහ් වැටුනාහ් සහෝඋබ ඉතින් හ් හ් ගගා හිටපන්.. මූ හයනු නැකතෙන් ද කොහෙද ඉපදිලා තියෙන්නෙ.. එක්කො මුගෙ පොඩි කාලෙ ප්ලාස්ටික් හයන්නක් උගුරෙ හිරවෙලා තියනව අකුරු කියවනකොට..

බලුකළා චක්රවර්තී සඳරු කල්හාර![]()

සිම්පල් කේස් එකක් නේ. හෙට අනිවා දානව. තෝත් දාන්න ඕන උබේ මහලොකු php script එක![]()

ඇත්ත බං
දැන් වේ*යෙක්ට එලියට බහින්න බැරි තත්වයක් තියෙන්නේ
මූ දැන් කීයේ ඉඳන්ද බයිට් වෙන්නේ



උබ ඉතින් හ් හ් ගගා හිටපන්..
මූ හයනු නැකතෙන් ද කොහෙද ඉපදිලා තියෙන්නෙ..
එක්කො මුගෙ පොඩි කාලෙ ප්ලාස්ටික් හයන්නක් උගුරෙ හිරවෙලා තියනව අකුරු කියවනකොට..
තෝ හුත්තෝ හුකන්නේ කටින්නේ? මනෝ පාරක්වත් ගහපන් ඉතින්. අඩුම තරමෙ වලකජ්ජ ගහන්න කලින් ගෑනියෙක්ගේ අතින් වත් අල්ලපන් පොන්නයෝ.තොගේ බඩෙන් වැඩක් නෑ ගෑනුන්ට පකක් ඕන.
අපේ කාලේ කණ්යාවිය![]()


ai mey bolnda wihilu.. katin hukana hatith kiyala denna da.. umbala ge amma kimba nam ithin gal guhawak wage.. mulu oluwa ma dala.. omi athakuth baluwahaki..
ah umba dakka da mama eka karanawa.. umbala ge palleha gedara mallith hitiye umbala amma ge kimba asse.. math ekka omi athak bala bala.. .. anna ehama thama oluwen hukanne..asai ne..

අපි කළුදහ් හුට්ටෝ අපිවත් කොට් කරපන්කෝසිම්පල් කේස් එකක් නේ. හෙට අනිවා දානව. තෝත් දාන්න ඕන උබේ මහලොකු php script එක![]()


වැඩේ තියෙන්නෙ මූ 2014 අප්රේල් register උන එකෙක් නම් නෙවේ ලොවෙත්.. මූ දෙදාස් දහයෙන් උඩ එකෙක් ගෙ හොර ෂොට් එකක්..

අරූ ආය පසු පාදයට බැස්සදැන් උඹවයි චරිත්වයි කෝට් කරන්නේ නෑ
![]()


ai mey bolnda wihilu.. katin hukana hatith kiyala denna da.. umbala ge amma kimba nam ithin gal guhawak wage.. mulu oluwa ma dala.. omi athakuth baluwahaki..
![]()
ah umba dakka da mama eka karanawa.. umbala ge palleha gedara mallith hitiye umbala amma ge kimba asse.. math ekka omi athak bala bala.. .. anna ehama thama oluwen hukanne..asai ne..
![]()
![]()
අර ඩිල්ඩෝ එකක් වත් හයි කරගනින් පොන්නයෝ. 
අපි කළුදහ් හුට්ටෝ අපිවත් කොට් කරපන්කෝ
බඩහ් කරවලාහ් යවන්නෙහ් වෙනහ් එවුන් වගෙහ් නෙමෙහ් අපි ඇරියොත් නම් සිව්දරු නිව්න් උපත්![]()
ඌට එක හිළයි බන් තියෙන්නේ, පෝළිමේ වරෙන්.ෆෙක් බ0 මු පරනහ් එකෙක්වැඩේ තියෙන්නෙ මූ 2014 අප්රේල් register උන එකෙක් නම් නෙවේ ලොවෙත්.. මූ දෙදාස් දහයෙන් උඩ එකෙක් ගෙ හොර ෂොට් එකක්..
පරනහ් දෙවල් ගොඩක් දන්නවහ්....ඇයි තොගේ නමේ තව පුක් කෑලි තියෙනවද?![]()


අපිටත් ඉතුරු කරලාහ් ගහපල්ලාහ්ඌට එක හිළයි බන් තියෙන්නේ, පෝළිමේ වරෙන්.

මචං දවල් හීන දකින්න එපා උබ ඒ දැකල තියෙන්නේ ගල් ගුහාවක්. ගෑනියෙක්ගේ හුත්ත ඊට වෙනස්. කොහෙද ඉතින් නාකි කණ්යාවියක්නේ.අර ඩිල්ඩෝ එකක් වත් හයි කරගනින් පොන්නයෝ.
![]()




cheeeya bbolanda wihlu.. cheeeya.. 


gal guhawak wage thama yako umbala ge amma ge kimba..podak ebila balapann.. btw heta ena kota.. mile kapan enna kiyapan.. mokada eha gedara malli omi gahadi card hanganne umbalage amma ge kimbey mile assey..EK කියන්නේ Ekanayakeද යකෝ?
දැන් උඹ ඇවිත් ඉන්නේ Ekanayake.com ද?![]()

මට තෝ මොකා උනත් පකද ඉසුරු ඒකනායක පොන්න පකෝ.![]()

