පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    Sirawata ban.. mu gon tharka ne danne.waliya boring karanwa.. :( :( madai kalekin waliyakata set wenna kiyala awa..

    මාත් මේ thread එක ටිකක් කියවගෙන ආවෙ මුල ඉදල මූ මොනාද කියල තියෙන්නෙ බලන්න..
    මූ බෞද්ධ දර්ශනය ගැන දන්නෙත් නෑ උගේ ආගම ගැන හරියට දන්නෙත් නෑ..
    මූට ධර්ම සංගායනා කියන්නෙ මොනාද කටින් කට ධර්මය ඉස්සරහට ගේන කොට කොච්චර ආරක්ෂා වෙනවද..
    ධර්ම සංගායනාවක් කියන්නෙ මොකද්ද කියල තේරුම් කරල දෙන්න පුළුවන් ඒත් මූ මොන්ටිසෝරි යන කාලෙම කැලේ පැනපු එකෙක් ද කොහෙද බන්..
    නැත්තම් english කතා කරන්න පුළුවන් වෙන්න කියල ඩික්ෂනරි කට පාඩම් කරයි ඈ..
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol::lol::lol: cheeeya bbolanda wihlu.. cheeeya.. :lol::lol::lol::lol: gal guhawak wage thama yako umbala ge amma ge kimba..podak ebila balapann.. btw heta ena kota.. mile kapan enna kiyapan.. mokada eha gedara malli omi gahadi card hanganne umbalage amma ge kimbey mile assey..

    කණ්‍යාවියේ දැන් වත් පාර්තනාකරපන් ඉපදෙන ආත්මෙක පකක් එක්ක ඉපදෙන්න කියල. නැත්නම් උබට හුකන්න වෙන්නේ හීනෙන් තමයි. :lol::lol::lol::lol: අර කිරියේ අනිත් රා බඩාට වගේම. :lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,566
    6,063
    113
    අපිටත් ඉතුරු කරලාහ් ගහපල්ලාහ් :(
    හෙට වැඩ හින්දාහ් කැපෙන්නහ් වෙනවහ්

    matath wada man.. rasawata yanawada.. muwa hodanawada kyala kal pana karanne.. rassawata giyoth keeyak hari hamba wenawa ne.. mama yanawa kattiyata ma good night,.. btw ai ban aruta baninne umbala.. mama thread eka kiyeweth nah..:D :D :D
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මාත් මේ thread එක ටිකක් කියවගෙන ආවෙ මුල ඉදල මූ මොනාද කියල තියෙන්නෙ බලන්න..
    මූ බෞද්ධ දර්ශනය ගැන දන්නෙත් නෑ උගේ ආගම ගැන හරියට දන්නෙත් නෑ..
    මූට ධර්ම සංගායනා කියන්නෙ මොනාද කටින් කට ධර්මය ඉස්සරහට ගේන කොට කොච්චර ආරක්ෂා වෙනවද..
    ධර්ම සංගායනාවක් කියන්නෙ මොකද්ද කියල තේරුම් කරල දෙන්න පුළුවන් ඒත් මූ මොන්ටිසෝරි යන කාලෙම කැලේ පැනපු එකෙක් ද කොහෙද බන්..
    නැත්තම් english කතා කරන්න පුළුවන් වෙන්න කියල ඩික්ෂනරි කට පාඩම් කරයි ඈ..

    පව් ඕයි :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    අනික් එවුන්වත් කෝට් කරපන් සහෝ, බයද? :lol:
    උනුත් ආසයි :lol:

    ඇයි උබට රිදෙනවද? තොගේ පලල ඉවර වෙලා තමයි අනිත් උන්ගේ පලන්නේ. :lol::lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    පොඩි කාලේ හ්හ්හ් කල්දෙරමකටහ් වැටුනාහ් සහෝ :(

    මානසිකව හාර්ට් ඇටෑක් හැදෙනව තොගෙ පොස්ට් කියවද්දී..
    වචනයක් වචනයක් පාසා හ් හ් ගාන්න එපැයි..

    :oo::oo:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ඇයි උබට රිදෙනවද? තොගේ පලල ඉවර වෙලා තමයි අනිත් උන්ගේ පලන්නේ. :lol::lol:

    ඩික්ෂනරි කටපාඩම් කරලා ඉවරද බං?:lol:
    බස් එකේ සුද්දෙක් එහෙම හිටියොත් පොත් විකුනද්දී :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    ඩික්ෂනරි කටපාඩම් කරලා ඉවරද බං?:lol:
    බස් එකේ සුද්දෙක් එහෙම හිටියොත් පොත් විකුනද්දී :lol:

    දැන් නම් කරන්නේ බන් උබේ අම්මට හුකන එකයි. උබේ නමට පොන්න අප්පගේ පුක පලන එකයි. :sorry::lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,566
    6,063
    113
    කණ්‍යාවියේ දැන් වත් පාර්තනාකරපන් ඉපදෙන ආත්මෙක පකක් එක්ක ඉපදෙන්න කියල. නැත්නම් උබට හුකන්න වෙන්නේ හීනෙන් තමයි. :lol::lol::lol::lol: අර කිරියේ අනිත් රා බඩාට වගේම. :lol:

    :lol::lol::lol::lol: habai umbala ge amma nam yati giriyen ka gahanne mama hukana kota.. :lol::lol::lol: mata heta wada ban... rata umbala ge akkata nangitai hukannath ona.. oya kawru hari gal kollek hoya gena.. rs 5 puke aragen nida ganin ban thread wala nondi wenne nathuwa..... :lol::lol: umbata thread wala mara ganna eka aluth unata .. mata wasara gana nawaka pala purudda thiyenne.. :lol::lol::lol::lol::lol:

    mama giye..umbala ge amma ge kimba asse mage watch eka.. alarm saddayak ahunoth ganan ganna epa kiyapann:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    දැන් නම් කරන්නේ බන් උබේ අම්මට හුකන එකයි. උබේ නමට පොන්න අප්පගේ පුක පලන එකයි. :sorry::lol:

    කුණුහරප උනත් එකම කියද්දී එපා වෙනවා බං......අලුත් කුණුහරප ටිකක් ඩික්ෂනරියෙන්වත් බලාගනින් :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol::lol: habai umbala ge amma nam yati giriyen ka gahanne mama hukana kota.. :lol::lol::lol: mata heta wada ban... rata umbala ge akkata nangitai hukannath ona.. oya kawru hari gal kollek hoya gena.. rs 5 puke aragen nida ganin ban thread wala nondi wenne nathuwa..... :lol::lol: umbata thread wala mara ganna eka aluth unata .. mata wasara gana nawaka pala purudda thiyenne.. :lol::lol::lol::lol::lol:

    mama giye..umbala ge amma ge kimba asse mage watch eka.. alarm saddayak ahunoth ganan ganna epa kiyapann:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    උබ ඉතින් හූනු බිජ්ජක් වත් නැති පොන්න පකෙක් නිසා උබට තියෙන්නේ දවල් හීන දකින එකයි. මොකක්ට හරි කයල රුපියල් 2කේ කාසියක් ති‍යල පුකේ ඇරගන්න එක තමයි. :lol: පව් ඉතින් උබේ අම්මත්. ඒ වේසිටත් පොන්නයෙක් ලෝක අමාරුවෙන් අරින්න ඇත්තේ. ඒකනේ තෝ වගේ පොන්සියෙක් වැදුවේ.

    නාකි අපේ කාලේ කණ්‍යාවිය. :(:lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මාත් එහෙනම් යනවා නිදියන්න උඹල මූට කරන දෙයක් කරලා කූඩුවට දාපල්ලා :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    කුණුහරප උනත් එකම කියද්දී එපා වෙනවා බං......අලුත් කුණුහරප ටිකක් ඩික්ෂනරියෙන්වත් බලාගනින් :lol:

    මනෝ ගහන්නේ නැතිව php ටිකක් ඉගෙන ගනින්. :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    මාත් එහෙනම් යනවා නිදියන්න උඹල මූට කරන දෙයක් කරලා කූඩුවට දාපල්ලා :lol:


    දැන් රිදෙනව? තෝ අම්ගෙත් පුක‍ේ සිද්දාලේප ගාල නිදිකරපන් :(:lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,566
    6,063
    113
    උබ ඉතින් හූනු බිජ්ජක් වත් නැති පොන්න පකෙක් නිසා උබට තියෙන්නේ දවල් හීන දකින එකයි. මොකක්ට හරි කයල රුපියල් 2කේ කාසියක් ති‍යල පුකේ ඇරගන්න එක තමයි. :lol: පව් ඉතින් උබේ අම්මත්. ඒ වේසිටත් පොන්නයෙක් ලෝක අමාරුවෙන් අරින්න ඇත්තේ. ඒකනේ තෝ වගේ පොන්සියෙක් වැදුවේ.

    නාකි අපේ කාලේ කණ්‍යාවිය. :(:lol:

    :lol::lol::lol: ammo riduna.. :lol::lol::lol:yako mulin ma minihek ta hariyata apahsa karanna igena gena waren.. :lol::lol::lol: mama giya..awrudu 24 chu kolloth ekka mona aphasada.. gedarata wela kale kana huthek da kohedo.. pukata angillak gaha gena nida gannin.... :D :D


    amma mathak kala kiyanna.. mile kapan enna kiyanna
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol: ammo riduna.. :lol::lol::lol:yako mulin ma minihek ta hariyata apahsa karanna igena gena waren.. :lol::lol::lol: mama giya..awrudu 24 chu kolloth ekka mona aphasada.. gedarata wela kale kana huthek da kohedo.. pukata angillak gaha gena nida gannin.... :D :D


    amma mathak kala kiyanna.. mile kapan enna kiyanna

    තෝත් ගිහින් නාකි ගෑනියෙක්වත් හොයාගන්න බලපන්. කණ්‍යාවියක් වගේ වලකජ්ජ ගහන්නේ නැතිව :lol:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    921588_10201906175913351_1497152815_o.jpg