පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

Sandaru Kalhara

Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: ow umbala ge amma andey wam paththey.. akka/ nangi andey dakunu paththey.. ful athal eke hukanawa malli.. saddey wadi nam kiyapan hondey.. umbata malli kenek da nangi kenek da ona kiyalath kiyapan.. :D :D :D

    තොට එච්චර දෙයක් බෑ කියල දන්නව. නාකි පොන්නය දැන් තොට නගින්නෑනේ? දවල් හීන නොදැක නිදාගනින්. :lol::lol::lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    පොන්න පකා හිර වෙලා. ගොන් හුත්ත එදා ඉරිසියාවේ පුපුරපු හැටි දැක්ක. මැ‍රෙන්න රිදුනම දැම්ම මමත් එකක් ලිව්වලු. :lol::lol::lol: අර ස්පීඩ් පුටා කියන කැරියත් තෝ වගේම එකෙක්. හිතන් ඉන්නේ හෙන කැරිය කියල. :lol::lol::lol:

    උබේ අම්ම සිංදු කියනව බන් උබේ අම්මට මම හුකන කොට. :)

    ස්පීඩ් මල්ලිත් උඹේ පැලුවද?:lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    තොට එච්චර දෙයක් බෑ කියල දන්නව. නාකි පොන්නය දැන් තොට නගින්නෑනේ? දවල් හීන නොදැක නිදාගනින්. :lol::lol::lol:

    habai umbala ge amma nam kiwwe.. umbala thatha ge kota chuti payyata wada...mage payya lokuiii kiyala.:lol::lol::lol::lol:. hahahah.. btw oya gedara inne umbala ge thatha neme.. umba lage thathata daruwo wadanna baha..oya umba awilla,, umbala ge amma wesa kamey giya ewala prathi palayak.. :lol::lol::lol::lol:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    කට්ටියහ් නැතිවෙනකොටනෙහ් පොන්නයාහ් ෆොර්ම් වෙන්නෙහ්
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: ow umbala ge amma andey wam paththey.. akka/ nangi andey dakunu paththey.. ful athal eke hukanawa malli.. saddey wadi nam kiyapan hondey.. umbata malli kenek da nangi kenek da ona kiyalath kiyapan.. :D :D :D


    හෙලා දකිනව ඕයි මේව..
    දැන් ඔය සදරු කියන එකා ප්‍රෙග්නන්ට් උනාම ළමයගෙ තාත්ත හොයාගන්නෙ කොහොමද යකෝ ?
    dna ටෙස්ට් එකක් කරනවද නැත්තම් ඉරටු කෑලි ටික දීල දිගම ඉරටුව හම්බුන එකා හොයනවද ?

    :oo::oo:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    habai umbala ge amma nam kiwwe.. umbala thatha ge kota chuti payyata wada...mage payya lokuiii kiyala.:lol::lol::lol::lol:. hahahah.. btw oya gedara inne umbala ge thatha neme.. umba lage thathata daruwo wadanna baha..oya umba awilla,, umbala ge amma wesa kamey giya ewala prathi palayak.. :lol::lol::lol::lol:

    උබේ ගෑනි තමයි වටේ යන්නේ තොගේ බඩ රා කලයක් වගේ තිබ්බට පයිය හූනු බිජ්ජක් කියල. ඒක තමයි තොගේ ගෑනිට තාම ළමයෙක් වත් නැත්තේ. කියපන් ඕනනම් බඩ කරල දෙන්නම් තොගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම. ඕන නම් උබෙත් පුක පලල දෙන්නම් :lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    හෙලා දකිනව ඕයි මේව..
    දැන් ඔය සදරු කියන එකා ප්‍රෙග්නන්ට් උනාම ළමයගෙ තාත්ත හොයාගන්නෙ කොහොමද යකෝ ?
    dna ටෙස්ට් එකක් කරනවද නැත්තම් ඉරටු කෑලි ටික දීල දිගම ඉරටුව හම්බුන එකා හොයනවද ?

    :oo::oo:

    :lol::lol::lol::lol: iratu kramey kollo.. DNA diyunu wadi ara wage gembanta
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83

    කෝ හුත්තෝ අර ස්ක්‍රිප්ට් එක? :lol:

    උඹේ බල්ලයි මමයි ෆිල්ම් එකේ ස්ක්‍රිප්ට් එකද?:lol:
    ඒක ඉතින් උඹ ඔය ත්‍රෙඩ් එක පුරාම කියල තියෙන්නේ :lol:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    කට්ටියහ් නැතිවෙනකොටනෙහ් පොන්නයාහ් ෆොර්ම් වෙන්නෙහ්

    :rofl: මූ හැම එකාගේම ඇගේ එල්ලෙනවා, දැන් නම් පට්ට ආතල්, මට මැරෙන්න හිනා මේකට. :lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    හෙලා දකිනව ඕයි මේව..
    දැන් ඔය සදරු කියන එකා ප්‍රෙග්නන්ට් උනාම ළමයගෙ තාත්ත හොයාගන්නෙ කොහොමද යකෝ ?
    dna ටෙස්ට් එකක් කරනවද නැත්තම් ඉරටු කෑලි ටික දීල දිගම ඉරටුව හම්බුන එකා හොයනවද ?

    :oo::oo:

    හවුල් උප්පැන්න සහතිකයක් හදනවා ඔක්කොම එවුන්ගේ නම් දාල :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    උඹේ බල්ලයි මමයි ෆිල්ම් එකේ ස්ක්‍රිප්ට් එකද?:lol:
    ඒක ඉතින් උඹ ඔය ත්‍රෙඩ් එක පුරාම කියල තියෙන්නේ :lol:

    ඔව් ඔව් උබේ අම්මට හුකන එක තමයි පුතේ. :)