Kiri dila hadapu ekek wenna baha, model karana wassiyo bahutharaya figure out yanawa kiyala lamai hadanneth nathi kotaහංසමාලිගෙ සිලිකන් කිරි බීලා ඌෂ්ණෙ ගහල ඔලුවට

oya podi kariya hena loku wenakn arakige kukku wala ellila hitiye.google wala pics thiynwaහංසමාලිගෙ සිලිකන් කිරි බීලා ඌෂ්ණෙ ගහල ඔලුවට
අනේ අනේ! උඹටත් ඉතින් ඉරිසියාව!oya podi kariya hena loku wenakn arakige kukku wala ellila hitiye.google wala pics thiynwa
අඩෝ උඹ ඒකිටත් ගැහුවද බන්. උඹ මාර පොරක්නේ ඉන්දරේ.හංසමාලිට ඔය ලමයව අරන් හදාගන්නකොටම මම කිව්වා එපා කියලා. ඒත් ඇහුවේ නෑ ගිහින් අරන් ආවා. ඔය කරගෙන තියෙන්නේ දැන්. model කෙනෙක් විදියට එයාව field එකට ගේන්න මාර කට්ටක් කෑවේ. අද තොපි ඔය කෙල බේරි බේරි බලන් ඉන්නෙ මම හින්දා. porn industry එකේ ලොකු ගමනක් යන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් අපරාදේ ඉතින්. හිතුවක්කාරකම ලොකුයි නෙ![]()
kolla polosiyata geniyapu welawak balala uba piyumiwa sanasanna paleyan!දවසක් යාලුවො එක්ක බීලා (වැඩිය නෑ ඉතින්) පාරට දාපු ගමන් පොලිසියේ පකෙක් මාව ඇල්ලුවා, පස්සෙ තමා දන්නෙ OIC කියලා. ඊටපස්සෙ මූ මාව station එකට අරන් ගිහින් බැලුමකුත් පිම්බුවා. ඒක පාස් වෙලා මුන් දැන් report එකක් ලියනවා. බැලුමක් පාවිච්චි කලොත් අනිවා report එක ලියන්න ඕනලු. ඒක කරන අතරේ ඔන්න පොඩි පගයෝ දෙන්නෙක් අල්ලන් ඇවිත් පොලිසියට, බලන් ගියාම එකෙක් ඔය හුත්තිගෙ පුතා. licenseවත් නැතුව බයික් පදිනවා. ඌත් එක්ක ආපු අනිත් එකත් එහෙමයි.
පොලිසි කාරයෝ කියනවා මුන් නම් පොලිසියට ආගන්තුක උන් නෙවීලු.
අම්මලා වේස කමේ ගිහින් ලමයින්ට හරි තාත්තලා නැති උනාම ඔහොම කරුම තමා අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ.
කොහොමද මු යද්දී සරත් වීරසේකර ඇවිත් හිටියොත්.kolla polosiyata geniyapu welawak balala uba piyumiwa sanasanna paleyan!
dawena pasna.. thadiyage kalu kota polla moota uranna wei ithin..කොහොමද මු යද්දී සරත් වීරසේකර ඇවිත් හිටියොත්.