දැන් සතුටුද ලොකුගේ ? ලොකුගේ ට නැවිච්ච ශවෙන්ද්රට සතුටුද?
ටෙස්ට් කරන්නෙ නැ අහබු පරික්ශන නතර කරා කියුව නේද තොපිලම, ලොකුගේ අල්ලන් දැගලුවට වැඩක් නැ එකක් කියන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල
අහඹු පරීක්ෂණ කීයක් ඊයෙ දවසට කරල තියෙනවද කියපන්ටෙස්ට් කරන්නෙ නැ අහබු පරික්ශන නතර කරා කියුව නේද තොපිලම, ලොකුගේ අල්ලන් දැගලුවට වැඩක් නැ එකක් කියන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල
මම දන්නෙ කොහොමද , උබලම කියන කතා මම කිවෙ..අහබු පරීක්ශන නතර kara කියල බුරා පැනල, උබලම තෙර්ඩ් දානව අහබු පරික්ශන කරනව කියල,අහඹු පරීක්ෂණ කීයක් ඊයෙ දවසට කරල තියෙනවද කියපන්
මොන බඩුද බන් උබලටෙස්ට් කරන්නෙ නැ අහබු පරික්ශන නතර කරා කියුව නේද තොපිලම, ලොකුගේ අල්ලන් දැගලුවට වැඩක් නැ එකක් කියන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල
පිළියන්දල විතරක් නෙවෙයි අනිත් බොහොමයක් පළාත් වල තත්ත්වයත් ඕකම තමයි.

නතර කරල තමයි තියෙන්නෙ. ඔය පිලියන්දල කේස් එක නිසා කරපු අහඹු පරීක්ෂණයක්. වෙන කොහෙවත් කරන්නෙ නෑමම දන්නෙ කොහොමද , උබලම කියන කතා මම කිවෙ..අහබු පරීක්ශන නතර kara කියල බුරා පැනල, උබලම තෙර්ඩ් දානව අහබු පරික්ශන කරනව කියල,![]()
මොන බඩුද බන් උබල
ඔය මොන හයිරැන්ක් ඔපිසරයා නැටුවත්, මේයුද්දය කලේ එක දිගටම ගහගෙන ගහගෙන කිය එකෙනේ විතරයි. ඔතනදි මහ ස්ට්රැජි තිබිලා නැ. කමන්ඩර්ලා සිත කාමරේ ඉදින් පොයින්ට් කරනවා. ආමි කොල්ලෝ ටිකට ටාගට් දිලා මේක අල්ලපං කියනවා. උන් ටික ජිවිත දිදි අල්ලනවා. ඕක තමා කලේ. ප්ලැනකින් ගියානම් යුද්දේ දිනන්නේ 1980 ගනන් වලදිමයි.
මහා යුධ ජයග්රහණය සමරද්දි මේජර් ජෙනරල්ලා පිට රට ගිහින් ඉගෙන ගෙන ආපු යුධ න්යාය බල්ලට දාලා, දහස් ගානක් ආමි කොල්ලන්ගේ ලේ අතේ ගැවිලා තියෙන්නේ ඔය හැම පකයාගෙම අතේ.
ශවෙන්ද්ර ඔයා? ඊයා ඕයි. ඔය කමිටු ප්රධානි කම දිපන් ලමයෙකුට. ශවේන්ද්රව දාලා දේසපාලුවෝ ගාවගන්නැතුව වැඩේ ගැනට කරනවා කියපු උන් කෝ බලන්න.
අනික මේකට උත්තරේ දෙන්න ඕනා වෛද්ය සැපයුම් එකෙන් මිසක් ශවෙන්ද්ර සිල්වා යැ. හැමදේටම හොට දානවා. හැබැයි ආදර්ශෙවත් නැ, මාස්ක් දාන්නැ.
අන්න එතනදියි පුකෙන් කයිවාරු දාන ශවෙන්ද්ර ෆේල් වෙන්නේ. ප්ලැනක් නැති නිසා.
පෝස්ට් එක කියවලා වරෙන් ලබ්බෝ. හමුදාව පවා පස්ස ගහලා කියලා කියලා තියෙන්නේ. Moh එක තමා බර අදින්නේ. හැමදාම වැඩ කරන්නේ moh තමා. මොකද ශවෙන්ද්ර හෝ හමුදාව බෙහෙත් කරන්නද? කටින් කයිවාරු ගගහා මයික් කටා කැමා ඇදගෙන දෙසාබාන බැවාට ග්රවුන්ඩ් එකේ වැඩ එහෙමයි. මුකුත් කියන්න බැ, එයා මෙඩිසින් දන්න එකක් යැ.
මම හැමදාම කියන්නෙ ශවෙන්ද්ර හමුදාවෙන් පැන්ෂන් යන්නේ හමුදාවට තියන ගෞරවය නැත්තට නැති කරලාම දාලා
උඹට තාම හැදුනේ නැතෙයි?ටෙස්ට් කරන්නෙ නැ අහබු පරික්ශන නතර කරා කියුව නේද තොපිලම, ලොකුගේ අල්ලන් දැගලුවට වැඩක් නැ එකක් කියන්ඩ ඉගෙන ගනිල්ල
ඇයි බන් ආමි එකයි හමුදාපති ගැනයි ඔච්චර තරහක්. ඒ මිනිහා හෝ හමුදාව උබට පෞද්ගලිකව මොකක් හරි අකට යුත්තක් කළා ද
ඔවා මොන අහබුද බන් 80%-90% විතර පොසිටිවු වෙනවා කියන්නේ අහබු නෙමේ දැනගෙන කරපුවා. අහබු එවා කරානම් ඔයවගේ ලොකුගනන් අහුවෙන්නේ නෑ.අහඹු පරීක්ෂණ කීයක් ඊයෙ දවසට කරල තියෙනවද කියපන්