එල මචන්.... සුභ පැතුම්
bump
නැකැත් රාල;16860025 said:ව්යාපාරය සාර්ථකත්වයෙන් සාර්ථකත්වයට පත් වෙන්න කියලා සුභ පතනවා සහෝ..![]()
මචං..මට Toshiba Tecra i5 ලැපක් ගන්න ඕනි.Brand new..උඹට පුලුවන් නම් කරල දියන්...
bump
Bump
badu patta labai bn. mama kandy so enna widihak na. bt awoth aniwa awilla monawa hari gannawa. sirawatama jaya wewa

ව්යාපාරය සාර්තක වේවා..!
machan, oyagen badu gattor Monaragalata courier karanna puluwanda?
dealer price ekat okamada nattan wenas wenawada?

mhn matath mchine ekak ganna one eth duratama awula... nathnam aniwa gannawa. anyway gd luk
good luck
bump
ජයෙන් ජය වේවා![]()
දුර වැඩ්යි බන්
සුබපතුම් මගෙන් හොදට කරන යන්න![]()

DragonD is just really nice....

ade matath ekak ganna ona.. eth dura wadi ban.. nathnam ganna tibba
sub pathum saho
maxxa........good luck machoo

noted.........!!!
