පිස්සු හැදෙන ගනන් වලට කම්පියුටර්ස්

JaaduWixx

Banned
  • Jun 29, 2013
    844
    302
    63
    Colombo
    මචං..මට Toshiba Tecra i5 ලැපක් ගන්න ඕනි.Brand new..උඹට පුලුවන් නම් කරල දියන්...
     

    nipun.max

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    1,299
    236
    63
    badu patta labai bn. mama kandy so enna widihak na. bt awoth aniwa awilla monawa hari gannawa. sirawatama jaya wewa
     

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117

    එල මචන්.... සුභ පැතුම් :)

    thankss


    thanks

    නැකැත් රාල;16860025 said:
    ව්‍යාපාරය සාර්ථකත්වයෙන් සාර්ථකත්වයට පත් වෙන්න කියලා සුභ පතනවා සහෝ.. :yes:

    bohoma stutiy saho

    මචං..මට Toshiba Tecra i5 ලැපක් ගන්න ඕනි.Brand new..උඹට පුලුවන් නම් කරල දියන්...

    laps nam karanne na saho


    thankss


    thankss

    badu patta labai bn. mama kandy so enna widihak na. bt awoth aniwa awilla monawa hari gannawa. sirawatama jaya wewa

    heh hee ela ela
     

    hunt

    Junior member
  • Jul 28, 2006
    182
    16
    18
    mhn matath mchine ekak ganna one eth duratama awula... nathnam aniwa gannawa. anyway gd luk
     

    sdlrs6

    Well-known member
  • Feb 20, 2008
    30,449
    921
    113
    34
    In the Sky
    දුර වැඩ්යි බන් :(
    සුබපතුම් මගෙන් හොදට කරන යන්න :)
     

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    ade matath ekak ganna ona.. eth dura wadi ban.. nathnam ganna tibba

    heh he.ela ela

    sub pathum saho

    thanks saho

    maxxa........good luck machoo

    thanks mchn

    http://www.neoview.lk/

    check this site....i think this is better

    lol
    mata wada ganan wediyne ban
    maat wholesale ganne megollangen tama
    mage anit thread eke meyalage bills hitan ati
    anika oya 1 month warranty and dealer price
    :)

    noted.........!!!

    :)