පුටින්ගේ නිවසට ඩ්‍රෝන් ප්‍රහාරයක්

kinkon

Well-known member
  • Aug 5, 2007
    116,005
    2
    116,156
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    Fire Oops GIF
     
    • Haha
    Reactions: kolavari and NRTG

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    මේ ලඟදි තමොබැරික් වෙපන් එකකින් ගහපු තැනක වීඩියෝ එකක් ශෙයා උනා...

    අම්මෝ බන් යුක්‍රේන් උන් උණු වෙලා ගිහිල්ල :(
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Ukraine porak kiuwe russia thama gahanne parana weapons walin kiyala….. aluth ewata thama atha wath tiyala na….. pora kiyapu widiyata Ukraine wadikal yanna kalin yatath wenawa lu. Ukraine president karaya salli bara ussala deepu funds.

    Anemanda bn...russia unge talks wala hatiyata un me weddith oka allala thiyenna epai...

    Largest military power...thama yanawane...
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    ඕකට මොකුත් කරේ නැතම් පුටින් ජෝකර් කෙනෙක් වෙනවා උන්ගේ මිනිසුන්ටම/පුටින් සපෝටර්ලට මොනවා හරි දෙයක් කරයි ඕක පිට දාලා ෆුල් වෝර් එකක් ඩික්ලඅයර් කරන්න පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    Electronic jamming karanna puluvan.. air defense evagenuth gahuva haki.. vade kiyanne kremlin kiyanne loke vadiyenma defended place ekak. Ochchara langata apu eka pudumai.. putinma gaha gaththada danne na..






    හරි හරි සර් කියන එකක් තමයි
     
    Last edited:

    yosh371

    Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    Anemanda bn...russia unge talks wala hatiyata un me weddith oka allala thiyenna epai...

    Largest military power...thama yanawane...
    Un godak try karanne casualties adu karanna….. un kiyana widiyata western media kiyana godak deeal boru lu……

    ඕකට මොකුත් කරේ නැතම් පුටින් ජෝකර් කෙනෙක් වෙනවා උන්ගේ මිනිසුන්ටම/පුටින් සපෝටර්ලට මොනවා හරි දෙයක් කරයි ඕක පිට දාලා ෆුල් වෝර් එකක් ඩික්ලඅයර් කරන්න පුළුවන්.
    Oww, mona pissuwak keli da dan na. China podi saddayak dai….. Moscow gahuwa kiyanne untath podi treat eakak.
    ------ Post added on May 3, 2023 at 10:31 PM