hack karala wattalaNo one has real defense against small drones like DJI quadcopters.
Meek kiyala.. gahuve nalu..dn itn heta ukraine nuke karalama dai wage
selenskiya meek na
Electronic jamming karanna puluvan.. air defense evagenuth gahuva haki.. vade kiyanne kremlin kiyanne loke vadiyenma defended place ekak. Ochchara langata apu eka pudumai.. putinma gaha gaththada danne na..No one has real defense against small drones like DJI quadcopters.
Ukraine porak kiuwe russia thama gahanne parana weapons walin kiyala….. aluth ewata thama atha wath tiyala na….. pora kiyapu widiyata Ukraine wadikal yanna kalin yatath wenawa lu. Ukraine president karaya salli bara ussala deepu funds.Russia paradinawa oya war eka
Ukraine porak kiuwe russia thama gahanne parana weapons walin kiyala….. aluth ewata thama atha wath tiyala na….. pora kiyapu widiyata Ukraine wadikal yanna kalin yatath wenawa lu. Ukraine president karaya salli bara ussala deepu funds.
Electronic jamming karanna puluvan.. air defense evagenuth gahuva haki.. vade kiyanne kremlin kiyanne loke vadiyenma defended place ekak. Ochchara langata apu eka pudumai.. putinma gaha gaththada danne na..
Un godak try karanne casualties adu karanna….. un kiyana widiyata western media kiyana godak deeal boru lu……Anemanda bn...russia unge talks wala hatiyata un me weddith oka allala thiyenna epai...
Largest military power...thama yanawane...
Oww, mona pissuwak keli da dan na. China podi saddayak dai….. Moscow gahuwa kiyanne untath podi treat eakak.ඕකට මොකුත් කරේ නැතම් පුටින් ජෝකර් කෙනෙක් වෙනවා උන්ගේ මිනිසුන්ටම/පුටින් සපෝටර්ලට මොනවා හරි දෙයක් කරයි ඕක පිට දාලා ෆුල් වෝර් එකක් ඩික්ලඅයර් කරන්න පුළුවන්.