පුද්ගලික බැංකු වල සල්ලි දන්න එපා !!!!

rangana26

Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    පුද්ගලික බැංකු වල සල්ලි දන්න එපා !!!!



    ලංකාවේ පුද්ගලික බැංකු වල , finance කම්පැනි වල සල්ලි දාන්න එපා
    තියෙන සල්ලි NSB හරි BOC හරි දාපල්ලා ...

    පුද්ගලික බැංකුවල සල්ලි දාල උබලටත් වෙන්නේ මෙහෙම පාරේ රස්තියාදු වෙන්න තමයි ..
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala


    ලංකාවේ පුද්ගලික බැංකු වල , finance කම්පැනි වල සල්ලි දාන්න එපා
    තියෙන සල්ලි NSB හරි BOC හරි දාපල්ලා ...

    පුද්ගලික බැංකුවල සල්ලි දාල උබලටත් වෙන්නේ මෙහෙම පාරේ රස්තියාදු වෙන්න තමයි ..

    first know the difference between a finance company and a Bank
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    Pake government banks wala kisi service ekak na. Payak withara yanawa podi deyak karaganna giyath.

    දැන් රටේ අර්තිකෙත් එක්ක පුද්ගලික බැංකු වල සල්ලි දාල බංකොලොත් උනහම උබලට සල්ලි ගන්න අවුරුදු ගානක් යයි
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    දැන් රටේ අර්තිකෙත් එක්ක පුද්ගලික බැංකු වල සල්ලි දාල බංකොලොත් උනහම උබලට සල්ලි ගන්න අවුරුදු ගානක් යයි

    I'm quite sure I can manage. I guess having about 10,000 in the bank account ain't that bad.:rofl:
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    කොච්චර දැම්මත් බංකොලොත් උනහම ලැබෙන්නේ උපරිම ලක්ෂ 6 යි


    උබට මතකද ETI කෙලවෙනකොටම මන් මේකෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාල මේකෙ උන් මාව එල්ලන්න නියම කරා මේ වගේ උන් හින්ද තමා රටට කෙල වෙන්නෙ කියලත් කිව්ව . රෙප් කපපු විදිහට අම්ම ජීවත් වෙන එකම ඇති :D:D:D:D . අන්තිමට මොකද උනේ :baffled::baffled::baffled:. ඒ වගේ තමා අපි කියන හැම දේම වැරදියට ගන්න උන් ඉන්නව මේකෙ .
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    උබට මතකද ETI කෙලවෙනකොටම මන් මේකෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාල මේකෙ උන් මාව එල්ලන්න නියම කරා මේ වගේ උන් හින්ද තමා රටට කෙල වෙන්නෙ කියලත් කිව්ව . රෙප් කපපු විදිහට අම්ම ජීවත් වෙන එකම ඇති :D:D:D:D . අන්තිමට මොකද උනේ :baffled::baffled::baffled:. ඒ වගේ තමා අපි කියන හැම දේම වැරදියට ගන්න උන් ඉන්නව මේකෙ .
    උඹ මහදැනමුත්තා වගෙ :rofl:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Savings and loans mama ganne BOC :P
    Salary enneth gov bank, apu gaman Sampath online adinawa, spend karanne sampath eke thiyagena

    minissu thama private bank walata yanne unge service and attitude hoda nisa, govt sector bank wala minissunge attitude hadagaththoth private banks walata hulan