පුද්ගලික බැංකු වල සල්ලි දන්න එපා !!!!

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Gov banks wala inna naki ganunge gas balanawata wada hondai private bank ekaka dala salli tika nathi karaganna eka. LOL.


    Dan umba kiyanne arthiketa kela wela nisa HSBC, SC wage ewath bankoloth wenawa kiyalada?
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    ඉතිං බන් හැටන් නැෂනල් බැන්ක් එක කියන්නෙ ලංකාවෙ මහ බැංකුව දාන්නත් කලින් හදාපු බැන්ක් එකක් නෙ ?
    ඔය තියෙන්නෙ තාම ?

     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    Gov banks wala inna naki ganunge gas balanawata wada hondai private bank ekaka dala salli tika nathi karaganna eka. LOL.


    Dan umba kiyanne arthiketa kela wela nisa HSBC, SC wage ewath bankoloth wenawa kiyalada?


    පන්දම් වලට ආපු උන් නෙ බන්.
    දැන් නම් ඔව්වායෙ තනිකරම ඉන්නෙ නාමල්ගෙ නිල් බලකායෙන් දාපු උන් ඒ දවස් වල. ගණන් ගන්න එපා බන් .ඔව්වා ඔහොම තමා.
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    yes there is difference between a finance company and a Bank . but once it broke there is no difference. central bank not help you anymore

    Central Bank will not repay for any bank. ONly thing is Government ownership. Thats why banks need a lot of compliances to maintain risk free. If a bank is giving 2+ % more interests, they are having cash flow issues and trying to attract cash. this is where you have to become conservative and not greedy.

    Dont issue statements without logic.:D:D:D:D:D
     

    chamara2020

    Active member
  • Nov 15, 2016
    408
    26
    28
    New Bangaladesh


    ලංකාවේ පුද්ගලික බැංකු වල , finance කම්පැනි වල සල්ලි දාන්න එපා
    තියෙන සල්ලි NSB හරි BOC හරි දාපල්ලා ...

    පුද්ගලික බැංකුවල සල්ලි දාල උබලටත් වෙන්නේ මෙහෙම පාරේ රස්තියාදු වෙන්න තමයි ..


    Danmata passe thama mathak wela thiyenne.


    Dan okka Private bankuth hoda nalu.
     

    peterproud

    Banned
    Jan 19, 2019
    400
    44
    0
    Pake government banks wala kisi service ekak na. Payak withara yanawa podi deyak karaganna giyath.

    ඒවගේ නෙමෙයි හිකෙන වගකීමක් තියෙනවා. ප්‍රයිවට් ඒව බංකොලොත් වෙනව මේ බලන් ඉද්දී. සීමා සහිත ව්‍යපාර. මහ උන් රට පනිනවා. අන්තිමට සල්ලි දාපු උන්ට හුලන්
     

    d12345

    Banned
  • Nov 17, 2014
    917
    36
    28
    ඒවගේ නෙමෙයි හිකෙන වගකීමක් තියෙනවා. ප්‍රයිවට් ඒව බංකොලොත් වෙනව මේ බලන් ඉද්දී. සීමා සහිත ව්‍යපාර. මහ උන් රට පනිනවා. අන්තිමට සල්ලි දාපු උන්ට හුලන්

    රස්තියාඩුව බලාගෙන කොහෙවත් නැති ජරා ආයතන වල ‍ෆික්ස්ට් ඩිපොසිට් දාන්න එපා.කොහොමත් ලංකාවේ බැංකුවක් මුලුමනින්ම බංකොලොත් වෙන්නේ නෑ.මොකද බැංකුවට වත්කම් තියෙනවා.කොම්පැනි ලෝන්ස්,ඉඩකඩම්,නිවාස, රජයට දුන්න නය. කොච්චර තියෙනවද?
    හැටන්,සම්පත්,කොමෂල්,නේෂන් ට්‍රස්ට්,එන්ඩීබී බය වෙන්න දෙයක් නෑ.පෞද්ගලික බැංකු ඉස්සර ඉදන්ම තිබ්බෙන් හැටන් නැෂනල් විතරයි.පස්සේ සෙලාන් ආවා.ඊට පස්සේ අනිත් ඒවා.ංඩුව බංකොලොත් වෙන්නේ බොරුවට ගොඩ ගහගෙන ඉන්න සේවකයො නිසා.මුන්ට පඩි ගෙවන්න රටම විනාස කර ගන්න්නේ බංක්ලොත් දේශපාලුවො
     

    agent139

    Active member
  • Dec 29, 2018
    330
    171
    43
    Basement
    Loku gaanak daanawanam ithin lankawe Peoples, NSB, BOC naththam HNB thamai...ehema loku gaanak daala thiyanda katta kaala kaale kaala owage dammata kamak na parisama nisa...a unata nithara function wena acc ekanam commercial thamai machan...patta lesi