පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

GuneBhai

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ai uba 1815 da A/L kale.. awilla wadinna oneda. ane pala nakiyo yanna hari pora wennathi kalin ipaduna kiyala lol

    ajsv8s7.jpg
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    machanla meka mage adhasa withrai.kisima irisiyawakata kiyanawa neme, poddak hithala balanna ada a/l liyala results enna masa 6 i , capmus enakan balan inna thawa awrudu 1 1/2 i ethanama awrudu 2k apathe.eeta passe government uni eke degree eka awrudu 4k nam strike anan manan hinda aniwa 5k yanawamai.. a/l 19di kala nam campus out wenakota 26k!! anith athata baluwama mehe private uni ekakin rata gihin or mehe complete kala nam awrudu 23 or 24 wenakota pass out wenawa. ea manussaya 26k wenakota masters iwara karala PhD ekakuth patanaran! :yes: ithin ehema baluwama goverment uni ayata wada ara manussaya kochchara issarahinda?? hithata ekagawa aa nadda?hari oya kramaya karanna hamotama salli naha.aththa but ehemai kiyala private igana ganna minissunata gona buruwa arakai mekai kiyana eka therumak nahane? :angry: anika mathaka thiyaganna ea samahara minissu oya lankawa colombo,moratuwa wage over 1500 rank thiyena uni wage neme, top 100 world rank thiyena uni walata yanne!! (eth awankawama math kamathiy lankawe un oita wada issarahata enawanam :yes:) ae minissunata job ekak karanakota piliganeema wadiy. anika moka unath degree eka aran pass out wenne igena ganna puluwan ekek.anika dannawada kelinma Australia wage yanna a/l hoda result ekak one.mage adahasa nam private igena ganna hakiyawa saha a/l results thiyenawa nam goverment uni gihin kale kana welawe private igena gena ikmanata goda yanawanan.samahara AAA dapu ayath scholarships aran igena ganna rata gihin thiyanawa.kohoma unath anthimata wadagath wenne "hoda upadiyak aran ikmanin usas rakiyawak karanna aran wada dai manussayek hatiyata hodin jeewath wena ekai"!! :yes::yes:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    පැටියා;15197565 said:
    මචං උඹ කතා කරන Bio stream එකේ හොඳම Degrees ගැන කිවුවා වගේම Maths stream එකේත් ඔය Degrees තමා හොඳම කියල ගන්න පුලුවන් :P

    :yes::yes::yes::yes:
     

    lankafriend

    Junior member
  • May 14, 2012
    70
    7
    8
    විශ්ව විද්‍යාලවලට තරඟය

    ඔය අංශ දෙකටම සම්බන්ධ කෙනෙක් විදියට කියන්නෙ.. .. .
    අපිට බැහැ ළමයෙක්ගෙ බුද්ධිය වර්ධනය සමාන වියයුතුයි
    කියල කියන්න. සමහර අය 5 වසරෙදි මිටර් සමහර අය O/Lවල දී
    තවත් සමහරු A/Lවල දී මිටර්.
    A/L කියන්නෙ විශ්ව විද්‍යාලවලට තියෙන තරඟය හින්දා
    ඒකට හදපු ක්‍රමයක් විතරයි.
    ලෝකයට අළුත් දේවල් ඉදිරිපත් කරපු බොහෝ
    අය සාමාන්‍ය විධියට ඉගෙනගත්තු අය නොවේ.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ah law ne... samanyen gov architecture yana aya pvt karanawa engineering, samahara engineering karana aya cima th karanawa e gov degree eka cha nisa nemei thawa thawa qualifications hadaganna, unge batch eke ewunta wada udata yanna. awulakuth na;)

    ekama thamai math kiwe , api ape profile uplift karanna godak dewal karanawa
    methanadi chathupati adahas karannerajya upadi apekshakayo witharak genuine anith un horu wage deyak
    ae mathayata waradi kiyana deya mata kiyanna ona une
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    පැටියා;15197565 said:
    මචං උඹ කතා කරන Bio stream එකේ හොඳම Degrees ගැන කිවුවා වගේම Maths stream එකේත් ඔය Degrees තමා හොඳම කියල ගන්න පුලුවන් :P

    uba CINEC neda , Cyeline GM Krishantha de Alvis mage hoda bokka
    CINEC hoda wadak karanne ugath Navikayo bihikarala ratata videsha vinimaya genna udaw karanawa