machanla meka mage adhasa withrai.kisima irisiyawakata kiyanawa neme, poddak hithala balanna ada a/l liyala results enna masa 6 i , capmus enakan balan inna thawa awrudu 1 1/2 i ethanama awrudu 2k apathe.eeta passe government uni eke degree eka awrudu 4k nam strike anan manan hinda aniwa 5k yanawamai.. a/l 19di kala nam campus out wenakota 26k!! anith athata baluwama mehe private uni ekakin rata gihin or mehe complete kala nam awrudu 23 or 24 wenakota pass out wenawa. ea manussaya 26k wenakota masters iwara karala PhD ekakuth patanaran!

ithin ehema baluwama goverment uni ayata wada ara manussaya kochchara issarahinda?? hithata ekagawa aa nadda?hari oya kramaya karanna hamotama salli naha.aththa but ehemai kiyala private igana ganna minissunata gona buruwa arakai mekai kiyana eka therumak nahane?

anika mathaka thiyaganna ea samahara minissu oya lankawa colombo,moratuwa wage over 1500 rank thiyena uni wage neme, top 100 world rank thiyena uni walata yanne!! (eth awankawama math kamathiy lankawe un oita wada issarahata enawanam

) ae minissunata job ekak karanakota piliganeema wadiy. anika moka unath degree eka aran pass out wenne igena ganna puluwan ekek.anika dannawada kelinma Australia wage yanna a/l hoda result ekak one.mage adahasa nam private igena ganna hakiyawa saha a/l results thiyenawa nam goverment uni gihin kale kana welawe private igena gena ikmanata goda yanawanan.samahara AAA dapu ayath scholarships aran igena ganna rata gihin thiyanawa.kohoma unath anthimata wadagath wenne "hoda upadiyak aran ikmanin usas rakiyawak karanna aran wada dai manussayek hatiyata hodin jeewath wena ekai"!!

