පුනරුද ආණ්ඩුවෙන් දාපු කාපට් මාසෙන් ගැලවෙයි....

luk3r

Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    ow ban, matath theruna mokak hari quality awlak thiyenava kiyala. MAGA neda karanne? samaha vita thawa layer ekak danta athi.

    un nam hodata karai. habai level nam na wage. loku bump thiyenawa. ewa kochchara puruwannada final layer eke.