පුපෙන් ගොඩයන්න හදන අලුත් කපල් එකක්

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    Awulk naa bn...

    Thawa un mewa karanna one aniwa..

    Gaaniwa pennala unuth sathutin, athe gahala apith sathutin..

    Mokakda arbudaya
    අතේ ගහන්න තරම් දෙයක් තිබ්බෙ නෑ නේ එකේ
    puka pena timestamp tika dapan. video eka balnna kmmali.
    මුගේ බොරු බන්.. මුයි wife යි කරන channel එකද කොහෙද :rolleyes:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    Awulk naa bn...

    Thawa un mewa karanna one aniwa..

    Gaaniwa pennala unuth sathutin, athe gahala apith sathutin..

    Mokakda arbudaya
    Thilini Priyamali akkith puken tama goda gihin tiyenne balan giyama.

    Oka tama kollo tiyena dey wikunagena jiwath wena eka tama hoda
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    Travel with wife එකේ චම්රි තමයි මුලින්ම ඔය වැඩේ කලේ.
    Oita kalin ara insta gaani tama oka kaley. nama mathaka ne. video nathi unata kakul pennala ehema honda reach ekak gaththa :-D
     
    • Wow
    Reactions: Solo Rider

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,307
    10,164
    113
    ඔහොම උන් පිටරටත් ඉන්නව මුන් දෙන්න බලහන්කො,ගැනිවමයි විකුනන්නෙ, ෆට්ට කැල්ල හැබැයි


    1665745148663.png


    https://www.youtube.com/c/JumpingPlaces/videos