ඕවා බලලා අතේ ගහනවා ද?Awulk naa bn...
Thawa un mewa karanna one aniwa..
Gaaniwa pennala unuth sathutin, athe gahala apith sathutin..
Mokakda arbudaya
අතේ ගහන්න තරම් දෙයක් තිබ්බෙ නෑ නේ එකේAwulk naa bn...
Thawa un mewa karanna one aniwa..
Gaaniwa pennala unuth sathutin, athe gahala apith sathutin..
Mokakda arbudaya
මුගේ බොරු බන්.. මුයි wife යි කරන channel එකද කොහෙදpuka pena timestamp tika dapan. video eka balnna kmmali.

Thilini Priyamali akkith puken tama goda gihin tiyenne balan giyama.Awulk naa bn...
Thawa un mewa karanna one aniwa..
Gaaniwa pennala unuth sathutin, athe gahala apith sathutin..
Mokakda arbudaya
මාත් ආසයි එහෙම උනානම්මුගේ බොරු බන්.. මුයි wife යි කරන channel එකද කොහෙද![]()



Oita kalin ara insta gaani tama oka kaley. nama mathaka ne. video nathi unata kakul pennala ehema honda reach ekak gaththaTravel with wife එකේ චම්රි තමයි මුලින්ම ඔය වැඩේ කලේ.