Smaposha, Kukul kama (biolerstar ) eka dana, pulp eka hadala....ikamanta...biolarstar kukul kama kada wala thiyanawa (100g k , rs 25 wage)....bera gana pluwan....ona nam PM dapan...method kiyala dan nam...
pena vidihata Myayna
kema tika nm kanawa
Smaposha, Kukul kama (biolerstar ) eka dana, pulp eka hadala....ikamanta...biolarstar kukul kama kada wala thiyanawa (100g k , rs 25 wage)....bera gana pluwan....ona nam PM dapan...method kiyala dan nam...
pena vidihata Myayna
ehema pena tharamen thuwalayk nm naජීවත් කරන්න අමාරුයි, පූසා ඇල්ලුවා කියන්නේ සීරිමකින් හරි විසබීජ ගිහින් මැරෙනවා. මස් කන සත්තුන්ගේ කටේ තියෙනවා නරක බැක්ටීරියා වර්ග. අනික පූසා ඇල්ලුවා කියන්නේ ඇඟ ඇතුලේ තුවාළ වෙනවා, ඒ නිසාත් හොඳින් හිටියා වගේ පෙනුනට දවසකින් විතර මැරෙනවා.
මූ කියන විදියකට කරපන් කොල්ලො. මොකද මූත් කුරුල්ලෙක් නිසා දන්නව සිද්දියBiththara deepan. Boiled egg kaeli kapala denawa kyla ahala thiyenne.. oka dapanko fb group ekaka un uyalath genath dena level wala inne..
bumpSmaposha, Kukul kama (biolerstar ) eka dana, pulp eka hadala....ikamanta...biolarstar kukul kama kada wala thiyanawa (100g k , rs 25 wage)....bera gana pluwan....ona nam PM dapan...method kiyala dan nam...
pena vidihata Myayna

මූ කියන විදියකට කරපන් කොල්ලො. මොකද මූත් කුරුල්ලෙක් නිසා දන්නව සිද්දිය