පුළුවන් නම් මේ ෆිල්ම් එක අඬන්නේ නැතුව බලපන්.. 😥

Absolute Zero

Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,451
    1
    17,242
    113
    −273.15°C
    මේ සින්දුව රිලීස් වෙච්ච දවසේ සෙබස්තියන් යාත්‍රා නිසා ඩව්න්ලෝඩ් කළා. අදයි මීටර් වුනේ මේ ෆිල්ම් එකේ සින්දුවක් කියල.


    oya film eke mandy moore inne.
    me sinduwa mathakada kiyala balapan.

     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර

    1678042817001.jpeg
    untitled10.png

    Real Story
    Real Shit
    Awrudu dawaska baluwe dawasama mus penthui :(
    Anime balanna patan gathe meken :(
     
    Last edited:

    CeylonMusk

    Well-known member
  • Dec 4, 2022
    893
    2,111
    93
    Ceylon
    දවස් තුනකට කලින් බැලුවා. කාලෙකින් බලපු ලස්සනම Movie එකක්. 😍🥲
    Tom Hanks is a legend!
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ෆිල්ම් එකෙන් බාගයක්ම අඬන්න තියෙන්නේ. මේ තරම්ම ෆිල්ම් එකක අඬලා තියෙන්නේ Artificial Intelligence එකේ. මේක තමයි දෙවෙනි ෆිල්ම් එක. අම්මෝ පිස්සු හැදෙනවා ෆිල්ම් එක බලද්දී. මියුසික් එහම සුපිරියට දාලා තියෙනවා. :love::love::love::love:

    එකම මනුස්සයාගේ ජීවිතේ එක එක තැන් පෙන්නද්දී මට නම් නිකන්ම ඇඩෙනවා කොහොමත්. මේකේ ඒක ඩබල් කරලා තියෙන්නේ. මේක ලොවෙත් oscar nominate වෙන ෆිල්ම් එකක්..💕💕💕💕

    ෆිල්ම් එකේ ට්‍රේලර් එක‍ට විතරක් මිලියන 12ක විව්ස් තියෙනවා. ❤

    අපිත් කවද හරි වයසට යනවා නේද බන්.. :(



    පෙරේද බැලුවා. ඒකෙ අඬන්න තරම් දෙයක් තිබ්බෙ නෑනෙ බන් :baffled: