පුළුවන් නම් මේ ෆිල්ම් එක අඬන්නේ නැතුව බලපන්.. 😥

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Baluwa
    Adune ne

    Man mk
    davie504-slap-like.gif
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    ෆිල්ම් එකෙන් බාගයක්ම අඬන්න තියෙන්නේ. මේ තරම්ම ෆිල්ම් එකක අඬලා තියෙන්නේ Artificial Intelligence එකේ. මේක තමයි දෙවෙනි ෆිල්ම් එක. අම්මෝ පිස්සු හැදෙනවා ෆිල්ම් එක බලද්දී. මියුසික් එහම සුපිරියට දාලා තියෙනවා. :love::love::love::love:

    එකම මනුස්සයාගේ ජීවිතේ එක එක තැන් පෙන්නද්දී මට නම් නිකන්ම ඇඩෙනවා කොහොමත්. මේකේ ඒක ඩබල් කරලා තියෙන්නේ. මේක ලොවෙත් oscar nominate වෙන ෆිල්ම් එකක්..💕💕💕💕

    ෆිල්ම් එකේ ට්‍රේලර් එක‍ට විතරක් මිලියන 12ක විව්ස් තියෙනවා. ❤

    අපිත් කවද හරි වයසට යනවා නේද බන්.. :(



    I do need to watch this ASAP! Thanks for sharing !!!!

    "මේ තරම්ම ෆිල්ම් එකක අඬලා තියෙන්නේ Artificial Intelligence එකේ" --> same here bro !
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    අපි ඊයේ බැලුවා.අපිට අඬන්න උනේ නෑ අන්තිම හරිය වෙද්දී අපේ පොඩි එකා අඬන්න ගත්තා. අපි ඉතිං ඌව සැනසුවා OTTO මැරුණේ නෑ කියලා. මූ පිළිගන්නේම නෑ වයිෆ්ව බදාගෙන අඬනවා අම්මේ ඔයා නම් මැරෙන්න එපා කිය කිය 😂😂.tom hanks ගේම පුතා තමයි ඉන්නේ උගේ තරුණ කාලේ චරිතෙට
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    අපි ඊයේ බැලුවා.අපිට අඬන්න උනේ නෑ අන්තිම හරිය වෙද්දී අපේ පොඩි එකා අඬන්න ගත්තා. අපි ඉතිං ඌව සැනසුවා OTTO මැරුණේ නෑ කියලා. මූ පිළිගන්නේම නෑ වයිෆ්ව බදාගෙන අඬනවා අම්මේ ඔයා නම් මැරෙන්න එපා කිය කිය 😂😂.tom hanks ගේම පුතා තමයි ඉන්නේ උගේ තරුණ කාලේ චරිතෙට
    ආයේ අඩන්න හිතුනොත් Still Life (2013) බලපන්
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Uba YouTube video ekak post karath ammo pissu hadenawa kiyala data waste ekak.
    Man nam jeewitheta balan na ubage suggestions.
    Time ekai datai energy ekai okkoma waste wenawa

    Mekai, uba insecure anathayek unata, ube anatha gon wada, nohakiyawal Meke post kara kara anduwata, uba hithanna epa uba wage pathetic kiyala anik unuth.
    Annoying bitch. Wall power outlet ekakata yakada garuppuwen anapan
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,629
    100,881
    113
    Baluwa
    Adune ne

    Man mk
    පාර කියපන් ඇවිත් කනටවත් ගහලා බලන්න

    ෆිල්ම් එකෙන් බාගයක්ම අඬන්න තියෙන්නේ. මේ තරම්ම ෆිල්ම් එකක අඬලා තියෙන්නේ Artificial Intelligence එකේ. මේක තමයි දෙවෙනි ෆිල්ම් එක. අම්මෝ පිස්සු හැදෙනවා ෆිල්ම් එක බලද්දී. මියුසික් එහම සුපිරියට දාලා තියෙනවා. :love::love::love::love:

    එකම මනුස්සයාගේ ජීවිතේ එක එක තැන් පෙන්නද්දී මට නම් නිකන්ම ඇඩෙනවා කොහොමත්. මේකේ ඒක ඩබල් කරලා තියෙන්නේ. මේක ලොවෙත් oscar nominate වෙන ෆිල්ම් එකක්..💕💕💕💕

    ෆිල්ම් එකේ ට්‍රේලර් එක‍ට විතරක් මිලියන 12ක විව්ස් තියෙනවා. ❤

    අපිත් කවද හරි වයසට යනවා නේද බන්.. :(



    උබට තවත් දැනෙන්න ඇති උබ ඉන්නෙත් තනියම නිසා
    ------ Post added on Mar 6, 2023 at 8:35 AM