පෙට්ර්ටල් අඩුකරපන්කෝ.... ඩොලර් එක 313......
කෝ බන් erozan ?its next on the agenda
qr gonna remove before april 14th
jeppo nuke wenna lagay
![]()
Ranil presidential candidate 2024ඉදපන් චන්දෙ ලංවෙනකම්
@pavithra_uk තොට කිම්බක් තිබ්බට මන් මොනා කරන්නද ?පයිය්යෙන් යන උබට මොකටද පෙට්රල්
Selling rate eka. Buying dan withdarw wenne 308 yako. Sampath eke313 wenne koheda ban 328
Not petrol it should be Dieselපෙට්ර්ටල් අඩුකරපන්කෝ.... ඩොලර් එක 313......
akiyanne api ban ekan rupiyala deela gannakota 308 da ?Selling rate eka. Buying dan withdarw wenne 308 yako. Sampath eke