පෙට‍්‍රල් 12 කින්, ඞීසල් 31 කින්, භූමිතෙල් 35 කින&#3

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
wadi wenakota maha raja rateth ne kohomada wade?
President Pakistan ne

01KIR.jpg


Pakistan Prime Minister Yusuf Raza Gilani
 

chami_84

Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,825
    3,410
    113
    ආසියාවේ ආශ්චර්යය කරා යන ගමනට හෙට සිට අපටද ප්‍රබල දායකත්වයක් දීමට හැකිවීම ගැන මගේ සතුට!

    :lol:
     

    yasas bandara

    Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    මළ කෙළියයි..:angry::angry:

    එක හොඳ දේකට තියෙන්නේ පෙට්‍රල් හා ඩීසල් මිල තවත් ආසන්න වීමයි. මේ නිසා ඩීසල් වාහන වැඩි බදු මුදල් ගෙවා මිලට ගැනීමේ අවශ්‍යතාවය අවම වෙනවා. සාමාන්‍ය ජනතාවගේ වාහනය වන පෙට්‍රල් වාහනයට වැඩි වටිනාකමක් ලැබෙනවා.:D
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    දැන් ගහලා ආව විතරයි, Full tank කරන්න දෙන්නේ නෑ රු 3000 තමයි මම Van එකට ගහද්දි Limit එක :frown:
    එකත් වරදක් නෑ, නැත්නම් මරාගනී.
    හු* පෝලිමක් තිබ්බේ :angry:
     

    GET

    Member
    Sep 3, 2008
    22
    -3
    1
    mun monawa karannada ban ekata.lokeee bora tel wala prize eka wedi weddi munta wedi karanna wenawa tamai.
     

    SSonic9999

    Well-known member
  • Oct 5, 2011
    2,092
    348
    83
    මළ කෙළියයි..:angry::angry:

    එක හොඳ දේකට තියෙන්නේ පෙට්‍රල් හා ඩීසල් මිල තවත් ආසන්න වීමයි. මේ නිසා ඩීසල් වාහන වැඩි බදු මුදල් ගෙවා මිලට ගැනීමේ අවශ්‍යතාවය අවම වෙනවා. සාමාන්‍ය ජනතාවගේ වාහනය වන පෙට්‍රල් වාහනයට වැඩි වටිනාකමක් ලැබෙනවා.:D


    Ane gono...Samanya janathawage waganaya petrolda wahanayada ?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,995
    113
    මළ කෙළියයි..:angry::angry:

    එක හොඳ දේකට තියෙන්නේ පෙට්‍රල් හා ඩීසල් මිල තවත් ආසන්න වීමයි. මේ නිසා ඩීසල් වාහන වැඩි බදු මුදල් ගෙවා මිලට ගැනීමේ අවශ්‍යතාවය අවම වෙනවා. සාමාන්‍ය ජනතාවගේ වාහනය වන පෙට්‍රල් වාහනයට වැඩි වටිනාකමක් ලැබෙනවා.:D

    kohenda ban wedi watinamak enne adu wenawa misak.diesal ewala second hand market dan niyameta uda yay
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,001
    3,456
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    මගේ වාහනේ කරන්නේ 10 KMPL වගේ . එක අතකට හොඳයි petrol ලීටරේ Rs 150 ක් විතර උනාම ගණන් හද ගන්නත් ලේසියි නේ.

    :rofl::rofl::rofl::angry::angry:
     

    Rajitha(HMRP)

    Member
    Nov 30, 2011
    590
    94
    0
    අපේ ගෙදර
    දැන් ඉතින් අවුරුදු ගානක් පෙරුම් පුරල ගත්ත බයික් එක දුම් මැස්සේ තමා තියන්න වෙන්නෙ!:sorry::sorry:
     
    Dec 8, 2009
    549
    37
    0
    Malaysia
    මිල අඩු වෙනකොට අඩු කරන නේ නෙහෙ උන් ලබා ගන්නවා අරන් සින්දුකියනවා වැඩි වෙනකොට විතරක් වැඩි කරනවා කොල්ලෝ bike ටිකනම් ඉක්මනට sale karai වගේ:confused: