elaz.... balanna one mokada case eka kiyala
Nu1Dnk Well-known member Jan 23, 2010 10,216 2,433 113 43 In our own place..... Jun 27, 2012 #101 elaz.... balanna one mokada case eka kiyala
mldarshana Well-known member Apr 2, 2007 34,059 1,404 113 ආශ්චර්ය අභියස :nerd: Jun 27, 2012 #102 parana unath ela
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Jun 27, 2012 #103 Parana Kale Post Ekak Ne 2010 Ekak
Nohim Ys Well-known member Aug 25, 2011 3,208 537 113 අපි ගාල්ලේ, හරිය.. Jun 28, 2012 #104 Ela machan.. Karala balannam Rep+
A antasiri Active member May 29, 2009 223 148 43 Aug 6, 2012 #106 බොහොම ස්තුතියි. http://www.linuxliveusb.com/en/download වල තොරතුරු ඉතා ප්රයෝජනවත් වුනා
ZULFAAN Well-known member Feb 1, 2009 2,118 589 113 36 Great Galle Aug 6, 2012 #107 kochchara ida gannawada mekata?
opanayake Active member Jun 24, 2011 754 204 43 at MilkyWay galaxy Aug 6, 2012 #112 machan mage atlas panen oka karanna puluwanda?
A antasiri Active member May 29, 2009 223 148 43 Aug 6, 2012 #115 බූට් නොවී දෝශයක්ඇති බවට පණිවිඩයක් ලැබුනා. SATA වලට හෝ LaHard තිබෙන ඒවාට support නොකරන බව කියා.Ubuntu support කරනවාද
බූට් නොවී දෝශයක්ඇති බවට පණිවිඩයක් ලැබුනා. SATA වලට හෝ LaHard තිබෙන ඒවාට support නොකරන බව කියා.Ubuntu support කරනවාද
djprabhath Well-known member Jan 3, 2007 7,332 768 113 සිරිලංකාවේ.. Aug 6, 2012 #117 ela machoooooooo
athula.j Well-known member Sep 18, 2009 907 526 93 37 මෙසපොතේමියාව Aug 6, 2012 #118 Hardware walata Harmfulda portable Os?