elazzzzzz
migaramk Well-known member Jul 4, 2007 22,458 3,276 113 https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive Jun 24, 2012 #82 කව්ද මේක බම්ප් කරේ Reactions: binoj
I imscncl Well-known member Jul 8, 2008 1,447 186 63 ලoකාවෙ Jun 25, 2012 #84 පැනි වලලු උනු කැවුම් කිවුවලු
prabo22 Well-known member May 25, 2010 12,637 1,577 113 Jun 27, 2012 #86 ko appa migaramk,, mak welada?
thushana Well-known member Jun 19, 2010 10,625 6,359 113 Jun 27, 2012 #87 parana post 1k danui dakke ela. ela bra.( Boot වෙන්නැති Machine Format කරන්න කලින් C: එකේ තියන Files ගන්නත් මේකෙන් පුලුවන්...)
parana post 1k danui dakke ela. ela bra.( Boot වෙන්නැති Machine Format කරන්න කලින් C: එකේ තියන Files ගන්නත් මේකෙන් පුලුවන්...)
binoj Well-known member Dec 21, 2007 3,495 455 83 CA Jun 27, 2012 #89 ela. meka run wenna minimum capacity eka kiyak oneda pen eke? i mean 2GB? 4GB?8GB? rep added
romainadrian Well-known member Sep 21, 2006 2,119 74 48 CMB Jun 27, 2012 #94 athatama machan maxxa machan
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Jun 27, 2012 #95 Good post Thanks කොච්චර සයිස් පෙන් එකක් ඕනද ඕකට....??
wisal Member Jul 2, 2009 7,624 759 0 Israel Jun 27, 2012 #100 දැනටනම් මම ගාවත් පෝටබල් ඕ එස් දෙකක්ම තියනවා ඒත් ඉතින් මේ කොමෙන්ට් කලේ බැරිවෙලාවත් ඕනේ උනිත් වැදගත් ත්රෙඩ් එකක් නිසා ස්තුතියි...
දැනටනම් මම ගාවත් පෝටබල් ඕ එස් දෙකක්ම තියනවා ඒත් ඉතින් මේ කොමෙන්ට් කලේ බැරිවෙලාවත් ඕනේ උනිත් වැදගත් ත්රෙඩ් එකක් නිසා ස්තුතියි...