bike eka wadilada kolla marune bung ?![]()
ow ban kolla happila marune.. bike eke wada kallak danna gihin thama u male..
bike eka wadilada kolla marune bung ?![]()
ow ban kolla happila marune.. bike eke wada kallak danna gihin thama u male..






සිරා ලව් කරන එවුන්ට මොකක් හරිම හෙනයක් පාත් වෙනවා.. කරුමක්කාර හැත්ත ඉතුරු වෙනවා..










ඒ දෙන්නගේ පව් ඉක්මනින් ගෙවිලා ඊලග හම්බෙන ආත්මේ හොද ආදරවන්තයෝ විදියට ඉන්න ලැබේවා කරදර අඩුවෙන්.




In terms of wisdom this is a stupid move
In terms of love this is a dedication
Wise men say only fools rush

උබට ආතල් නේ

ඇයි බන් ...කෝච්චියට පනිමු කියල දෙන්නම ඇවිල්ලා කොල්ලා පැනල ..කෙල්ල ශේප් එකේ මාරු වෙලා වටේ හිටපු උන් කේස් එක දැකල කෙල්ලව අල්ලගෙන මෙකි කියන්වලු බය හිතුනා කියලා![]()
මමත් ඕක අහලා තියෙ


mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
adoooo aparade bung
mokakda bike eka ? seen eka kiyapan mokada une kiyala![]()
machan me lanakve case ekakda ?

mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
U eka beat karala supiriyata thiyagena hitiya habai.. happuna gaman ethanama marila machan.. wadi wayasak ne. Ahinsaka kolla machan. pissu gathiyak thibbata pora supiri wada karayek..happune machan demo battekge. iye machan kellage malagedara apu kollo dennekuth ethanama happuna.. ekekuta amaruilu..
moko ban mechchara kollo marenne.?






mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
U eka beat karala supiriyata thiyagena hitiya habai.. happuna gaman ethanama marila machan.. wadi wayasak ne. Ahinsaka kolla machan. pissu gathiyak thibbata pora supiri wada karayek..happune machan demo battekge. iye machan kellage malagedara apu kollo dennekuth ethanama happuna.. ekekuta amaruilu..
moko ban mechchara kollo marenne.?