පෙම්වතාගේ මතක බණ දවසේ ශිෂ්‍යාව සිය දිවි න&#352

spgun

Well-known member
  • Mar 28, 2009
    1,835
    134
    63
    N/A
    ඒ දෙන්නගේ පව් ඉක්මනින් ගෙවිලා ඊලග හම්බෙන ආත්මේ හොද ආදරවන්තයෝ විදියට ඉන්න ලැබේවා කරදර අඩුවෙන්.
    :yes::yes::yes::yes:
     

    prageeth119lk

    Member
    Feb 21, 2010
    16,371
    1,436
    0
    39
    Galle
    උබට ආතල් නේ:lol:


    ඇයි බන් ...කෝච්චියට පනිමු කියල දෙන්නම ඇවිල්ලා කොල්ලා පැනල ..කෙල්ල ශේප් එකේ මාරු වෙලා වටේ හිටපු උන් කේස් එක දැකල කෙල්ලව අල්ලගෙන මෙකි කියන්වලු බය හිතුනා කියලා :baffled::baffled::baffled::baffled:

    :lol:මමත් ඕක අහලා තියෙ
    අපොයි බන් ඔහොම කියන්න ගියොත් තව කීයක් නම් ඔය වගෙ සිද්දි කියන්න වෙයිද:rofl:

    මේ කෙල්ල ගැන නම් ආඩම්බරයක් එක්ක ලොකු තරහකුත් ඇති වෙනවා බන් මොන උනත් පව් :(
    නින්ද නැතිව කල්පානා කර කර ඉන්න ඇති ඔය වෙලාවට කතාකරන්නවත් කෙනෙක් නැනෙ ලග එහෙම මැරෙන්න හිතෙන්න ඇති:dull:

    ඔය ලව් කරලා කෙල ගත්ත එවුන්ට බූට් කාපු එවුන්ට රැ 10ත් රැ 2ත් අතර කාලය තමයි ගෙවලා ඉවර කරන්න අමාරුම හිතන්න කොටත් මහ මූසල තනිකමක් දැනෙනවා:oo:



     

    Real MAN

    Active member
  • Jun 12, 2011
    903
    42
    28
    :shocked::shocked::shocked::sorry:

    adoooo aparade bung

    mokakda bike eka ? seen eka kiyapan mokada une kiyala :yes::confused:
    mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
    U eka beat karala supiriyata thiyagena hitiya habai.. happuna gaman ethanama marila machan.. wadi wayasak ne. Ahinsaka kolla machan. pissu gathiyak thibbata pora supiri wada karayek..happune machan demo battekge. iye machan kellage malagedara apu kollo dennekuth ethanama happuna.. ekekuta amaruilu..

    moko ban mechchara kollo marenne.?
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
    U eka beat karala supiriyata thiyagena hitiya habai.. happuna gaman ethanama marila machan.. wadi wayasak ne. Ahinsaka kolla machan. pissu gathiyak thibbata pora supiri wada karayek..happune machan demo battekge. iye machan kellage malagedara apu kollo dennekuth ethanama happuna.. ekekuta amaruilu..

    moko ban mechchara kollo marenne.?

    shit :(:(:(:(

    eka thama bung aparade nikan marila yanne.. ahinsakayo thama godak welawara nahinne

    a madiwata kellath marila ne :(:(

    RIP both
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    mokakda manda parana bike ekak ban.. honda kiyala thiyenawa vitharai dakke..
    U eka beat karala supiriyata thiyagena hitiya habai.. happuna gaman ethanama marila machan.. wadi wayasak ne. Ahinsaka kolla machan. pissu gathiyak thibbata pora supiri wada karayek..happune machan demo battekge. iye machan kellage malagedara apu kollo dennekuth ethanama happuna.. ekekuta amaruilu..

    moko ban mechchara kollo marenne.?
    :(