පෙයෝනියර් කෙළවෙන්න යන්නේ. ඉක්මන් කරපල්ලා.

Battery Podda

Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    වයර්කාඩ් බෑන්ක්රප්ට් වෙලා. පෙයෝනියර් කෙලවෙන්නයි යන්නේ. ෆන්ඩ්ස් ඉක්මනට විත්ද්රෝව් කරපල්ලා.. අකවුන්ට්ස් සීස් කරන්න යන්නේ.. දැනටමත් බෑන්ක් විත්ද්රෝව් සමහර නැහැ.

    CEO බිලියන දෙකක් බැලන්ස් ෂිට් එකෙන් කෙලලා ජර්මන් පොලිසියට මාට්ටු වයර්කාඩ් එකේ.. ඒකා ඇරෙස්ට් කරලා.

    https://markets.businessinsider.com...sing-billions-ex-ceo-arrest-2020-6-1029340987

     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    ජර්මන් බ්ලුචිප් කම්පැනි වලටත් මෙහෙම වෙනවනම්, දම්මිකයාගේ ශේයාර්ස් ගන්න උන් ගැන කවර කතාද? ලොකුවට මේ දවස්වල ට්‍රෙන්ඩ් වෙන ඇප්ස් වගේ දේවල් වල තියන සබ්බ සේසතම ඉන්වෙස්ට් කරන්න එහෙම එපා. මේ දවස්වල ඇපල් බැපල් උනත් කෙලවෙලා යන්නට පුළුවනි.
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    දැන් වත් දැනගනිල්ලා මොන රටේ ආංඩුව ලත් උඩින් යන එවුනුත් ඉන්නවා කියලා. වොරන් බුෆේ කියන්නේ බිත්තර ඔක්කොම එක බාල්දියක දා ගන්න එපා කියලා....


    විටක් මගේ ගොන්පහ විරුවා නාලක ගොඩහේවා සහ
    දම්මික, නිමල්, සුමල් ගහපු ගේම් එකට අදටවත් against "හුම්" කියලා කියනවා වත් අහලා තියෙනවා ද?
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Wirecard kiyanne unge Mastercard issue karana un neda? Payoneer eke funds thiyenne direct wirecard gawada?
    FCA UK උන් තමා වයර්කාඩ් එකේ ඔපරේෂන් පෙයෝනියර් එකට සීස් කරලා තියෙන්නේ.පෙයෝනියර් කාඩ් එකේ පිටපැත්ත .ඉෂුවර් ඉන්නේ වයර්කාඩ් යුකේ නම් බඩුම තමා. ඉස්සර පෙයෝනියර් යුස් කලේ යුඇස් ෆර්ම් එකක්. ෆස්ට් සෙන්චරි වගේ එකක්. මට මතක නැහැ හරියටම. දැන් වයර්කාඩ්. මෙතන ඩිරෙක්ට් ACH කාඩ් එකට එන උන්ට තමා උපරිමයට කෙලවෙන්නේ. ෆන්ඩ්ස් ගැහිල්ලක් තියනවා නිසා ඔක්කොම සීස් කරලා.. ඩොලර් බිලියන දෙකක් කියන්නේ සෙල්ලමක්යැ.
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    FCA UK උන් තමා වයර්කාඩ් එකේ ඔපරේෂන් පෙයෝනියර් එකට සීස් කරලා තියෙන්නේ.පෙයෝනියර් කාඩ් එකේ පිටපැත්ත .ඉෂුවර් ඉන්නේ වයර්කාඩ් යුකේ නම් බඩුම තමා. ඉස්සර පෙයෝනියර් යුස් කලේ යුඇස් ෆර්ම් එකක්. ෆස්ට් සෙන්චරි වගේ එකක්. මට මතක නැහැ හරියටම. දැන් වයර්කාඩ්. මෙතන ඩිරෙක්ට් ACH කාඩ් එකට එන උන්ට තමා උපරිමයට කෙලවෙන්නේ. ෆන්ඩ්ස් ගැහිල්ලක් තියනවා නිසා ඔක්කොම සීස් කරලා.. ඩොලර් බිලියන දෙකක් කියන්නේ සෙල්ලමක්යැ.
    Ow Issra thibbe First Century thamai. Danata card eken transact karanna awulak nathuwa athi ne?
     
    • Like
    Reactions: craabeysinghe

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    දැන් වත් දැනගනිල්ලා මොන රටේ ආංඩුව ලත් උඩින් යන එවුනුත් ඉන්නවා කියලා. වොරන් බුෆේ කියන්නේ බිත්තර ඔක්කොම එක බාල්දියක දා ගන්න එපා කියලා....


    විටක් මගේ ගොන්පහ විරුවා නාලක ගොඩහේවා සහ
    දම්මික, නිමල්, සුමල් ගහපු ගේම් එකට අදටවත් against "හුම්" කියලා කියනවා වත් අහලා තියෙනවා ද?
    ලෝකේ කෙලවේගෙන යනකොට ඔක්කොම බලන්නේ අනුන්ගේ සල්ලිවලට ෂොට් එක දෙන්න.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Ow Issra thibbe First Century thamai. Danata card eken transact karanna awulak nathuwa athi ne?
    දැනට ට්‍රාන්සක්ෂන් වලට කාඩ් එක වැඩ නැහැ මචං. මම දැන් බැලුවා මොබිටෙල් එකට රිලෝඩ් එකක් දාන්න. වැඩ කලේ නැහැ. :-(:-(
    ado mage ekak thinawa issued by wirecard. loku ganak na 150$ wage thinne.
    බෑන්ක් ට්‍රාන්ස්ෆර් එකක් දාපන් කෙළවෙන්න කලින්
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ada me messageeka awith thibbe
     

    Attachments

    • Screenshot_2020-06-27 (1) Payoneer Notifications.png
      Screenshot_2020-06-27 (1) Payoneer Notifications.png
      34.1 KB · Views: 213

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,473
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Update regarding Wirecard and your prepaid card

    Today at 03:01
    Hi XXXXX,

    As you may have seen on the news, Wirecard AG filed for insolvency on Thursday. Your Payoneer Prepaid Mastercard® Card is issued by its subsidiary, Wirecard Card Solutions Limited (WCSL) in the UK. Today, the Financial Conduct Authority (FCA) which regulates WCSL, issued requirements on WCSL, freezing all prepaid card activity for the time being. We believe that cardholder funds are properly safeguarded and that the freeze will be temporary.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    ada me messageeka awith thibbe
    උන්ගේ ආච්චිගේ බිලීව්.. අරහේ වයර්කාඩ් එකේ එකාට බේල් එක ගහලා මිලියන 5ක. එකා ඒක ගෙවලා ආවද දන්නේ නැහැ එලියට.
    ලංකාව වගේමයි බලන් ගියාම ජර්මනියත්.
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    next week eke upwork eken payment eka ganna one. hodama method eka mokadda? payoneer denmoth kela weida? Payoneer to Bank wire transfe th affect da :(
    මටත් ඕක හරියට පැහැදිලි නැහැ බන්. මුන් මෙතන කියනවා මැක්සිමං කාඩ් බැලන්ස් එකක් ගැන. ඒ ගන වෙනකන් ෆන්ඩ්ස් තියෙන්නේ වයර්කාඩ් එකේ වගේ. එහෙම නම් සීන් එක, දැනට තියන ෆන්ඩ්ස් ඒ කාඩ් ලිමිට් එක ඇතුලත සීස් වෙන්න ඕනා. අලුතෙන් ඇඩ් වෙන මනි පෙයෝනියර් එකේ උන් වෙනම ගන්නවද දන්නේ නැහැ. කොහොම උනත් හොදම දේ මේ රෙද්ද යුස් නොකර ඉන්න එක.
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,757
    12,692
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    මටත් ඕක හරියට පැහැදිලි නැහැ බන්. මුන් මෙතන කියනවා මැක්සිමං කාඩ් බැලන්ස් එකක් ගැන. ඒ ගන වෙනකන් ෆන්ඩ්ස් තියෙන්නේ වයර්කාඩ් එකේ වගේ. එහෙම නම් සීන් එක, දැනට තියන ෆන්ඩ්ස් ඒ කාඩ් ලිමිට් එක ඇතුලත සීස් වෙන්න ඕනා. අලුතෙන් ඇඩ් වෙන මනි පෙයෝනියර් එකේ උන් වෙනම ගන්නවද දන්නේ නැහැ. කොහොම උනත් හොදම දේ මේ රෙද්ද යුස් නොකර ඉන්න එක.

    man den awrudu 3 witarama kare Upwork to Payoneer to Bank withdraw karapu eka. Payoneer eke funds ithuru kare ma na. Peyen deken ain karanawa.

    Den salli athata ganna widihak balanna one. Upwork to bank denmoth ekath awl da manda?
     
    • Like
    Reactions: Battery Podda

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    man den awrudu 3 witarama kare Upwork to Payoneer to Bank withdraw karapu eka. Payoneer eke funds ithuru kare ma na. Peyen deken ain karanawa.

    Den salli athata ganna widihak balanna one. Upwork to bank denmoth ekath awl da manda?
    RFC ලෝකල් බෑන්ක් එකක අකවුන්ට් එකක් හදලා ගන්න පුළුවන් නේද ඩිරෙක්ට්. අප්වර්ක් එක ඩිරෙක්ට් swift ට්‍රාන්ස්ෆර් ගන්නවානම් එහෙම දාන එක හොදම වැඩේ. පොඩි ගණන් නම් එහෙම දාන එක පාඩුයි. දැනට එහෙම තමා කරන්න වෙන්නේ..පෙයෝනියර් එක මාස්ටර්කාඩ් බැලන්ස් එක වෙනම මේන්ටේන් කලානම් ඔය ඉශු එක නැහැ. අපිට ඕනා වෙලාවට මේන් පෙයෝනියර් බැලන්ස් එකෙන් කාඩ් එක රිලෝඩ් කරන්න තිබ්බා නම් එතකොට වයර්කාඩ් උන් බුල ගහනකොට බේරගන්න තිබ්බා ඩොලර් 50-100න්.


    Hello Kari Demaloo
    ආහ, සුදු සිංහලයෝ.. දැන් ස' එක්ක "කරුණා" මෙත්තා මුදිතා උපෙක්කා වඩනවා නේද? ස" එක්ක ලේසි වෙන්නේ නැහැ.
     
    • Wow
    Reactions: Supermario